dissabte, 30 d’agost del 2008

En dos dies...

Sabré quin és el meu horari pel proper curs i el cert és que estic força nerviosa...

Aquest any continuo destinada a Cubelles (maleit el dia que em va tocar allà) i, per tant, he demanat una mitja jornada ja que, del contrari, no veuria gairebé el petit Andreu.

Ara depenc de la bona voluntat del centre i del que hagin decidit "fer amb mi". Jo vaig demanar que em compactessin l'horari al màxim però no sé si m'ho hauran concedit...

Dilluns al matí aniré a claustre i allà sabré el meu horari i a partir d'aquí en Jordi i jo muntarem la gran logística d'horaris de la llar d'infants. Mare meva que complicat això de tenir fills!

De tota manera sempre hi ha alguna cosa positiva i és que hi ha unes noies molt maques de Barcelona destinades a la mateixa escola que jo. Unes noies que tan sols vaig veure dos dies el curs passat però que em van donar el seu telèfon i ara m'han garantit un "foradet" dins el seu grupet del tren. Sort que la vida sempre et dóna una de cal i una de sorreta perquè sinó seria força difícil tot plegat.

4 comentaris:

Amarbe ha dit...

Espero que te vaya muy bien!
Al principio será un poco duro adaptarse a los nuevos horarios, pero seguro que lo conseguis.

Yo tambien estoy en epoca de cambios, estaba haciendo una baja maternal y se me acabó el contrato el viernes, asi que a reorganizarse toca

Besitos

Esther ha dit...

Gracias wapa, a ver...

Tú de q trabajas¿?

Amarbe ha dit...

Pues he trabajado unos 6 años en agencias de viajes...pero ahora pretendo ser funcionaria jeje

Edurne ha dit...

animo que ya veras como tienes suerte y te toca un buen horario!!