dimarts, 25 d’agost del 2009

Quedades, mentides i .... (ara tocaria cintes de video)

Pel facebook s'ha planejat una quedada "secreta" (ho poso entre cometes perquè s'ha enterat tot quisqui) entre les noies del foro.

Jo em vaig enterar (no diré com) fa uns dies i la veritat és que vaig quedar una mica parada. Sobretot veient d'on hi ha l'origen d'aquesta quedada. He arribat a moltes conclusions però crec entendre per on va la cosa... un dels motius que no se'ns hagi dit res a unes quantes és pel mal rotllo que hi ha amb "X" (l'anomenarem així) i un altre és perquè és evident que la M, la L, L'E i jo tb quedem sense mai dir res.

El primer motiu no em sorpren tot i que la veritat és que jo el mal rotllo l'havia aparcat feia temps. Sí, la vaig treure del facebook però és que o la treia o li enviava un privat per "avisar-la" d'algunes coses i com no tenia ganes de gresca (no m'agrada la gresca encara que de vegades ho sembli quan no puc tenir la boca callada) doncs vaig optar per callar i treure-la del facebook. També m'estranya perquè a la quedada hi va persones amb les que "X" no té res a veure (o això deia ella mateixa) però bueno, aquest punt és el que menys m'importa. Cadascú va amb qui vol i no seré jo qui em fiqui en això.

La segona part sí que em deixa una mica més alucinada. Se'ns castiga perquè quedem nosaltres apart... Jo crec que tampoc és tan dolent que haguem fet amistat, no? A més hi ha altra gent del foro que també queda i no diu res a ningú i aquesta gent sí que està convidada. De fet "X" també quedava amb nosaltres i va a la quedada... No sé, coses rares...

La quedada aquesta m'ha sabut greu només per dues persones que encara no sé si són conscients que és una quedada "secreta" o no però bé, el temps posa les coses al seu lloc i de la mateixa manera que m'he enterat de la quedada m'enteraré d'altres coses i ja veurem si amb aquesta gent puc seguir "confiant" o no. Si no puc fer-ho doncs mala sort... no em ve ja de dues persones més. Sí, estic una mica "pasota".

La resta doncs em dóna igual. Espero que s'ho passin molt bé! Inclús aquelles que deien que no tenien res en comú amb les persones que ara estan quedant.

5 comentaris:

Amarbe ha dit...

Menuda movida!!! Bueno vosotras tranquilas,la verdad es que yo antes en mi vida tb tenia gente que cuestionaba que quedara con gente nueva, y ahora me la suda.

No te calientes la cabeza,lo mejor es pasar de esa gente, que lo unico que tiene es envidia de ver que te llevas bien con otras personas. Esas personas si que tienen un problema,y grave.
Mientras tanto tu...a disfrutar de las buenas compañias

Un besito!

Esther ha dit...

Ai Amarbe cuanta razón tienes!!!!

Además por lo que ahora sé la quedada la ha montado "X" junto con otra persona de la que se reía, sabes¿?

En fin, sin comentarios...

Maog ha dit...

Tres cosas:

Primera: Yo no he montado ninguna quedada! a mi me llegó el mail, como a las demás, de Miriam, es más hasta ella es la que proponia que fuera en Parets.

Segunda: Puede que me riera de ella en algún momento, cosa de la que me arrepiento, pero las personas cambian de opinión respecto a las otras personas cuando las conocen mejor, sin ir más lejos nosotras parecia que íbamos para amigas y mira como ha acabado la história.

Tercero y último; si algún dia hiciera una quedada está claro que a ti no te lo diria, si ni nos hablamos para que tengo que verte?

Esther ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Esther ha dit...

Mª Angeles te he mandado un mail. Si quieres lo lees y si no pues ahí se queda. En mi blog no me voy a discutir con nadie.

Solo decir que si yo hago una quedada general sí que se lo digo a todo el mundo porque no soy nadie para decidir quien tiene que venir y quien no. Si no quiero ver a alguien no hago ninguna quedada general o no voy a la que ella monte. De todos modos si tu consideras que no tienes por qué decirme nada si hay una quedada pues tb me parece bien. Cada una hace lo que cree que tiene que hacer.