dimarts, 7 de maig del 2013

Colònies!


L'Andreu ha marxat de colònies després de passar uns dies plens de dubtes sobre si podria marxar o no i es que pobret, va amb la motxilla a un costat i un antibiòtic a l'altre.

Tot va començar diumenge al matí quan en arribar a casa de la meva àvia el vam trobar molt aixafat, li vam posar el termòmetre i apa! Febre al canto! En Jordi i jo vam buscar una farmàcia d'urgències i Sant Ibuprofé va fer la resta. Vam esperar a veure si era una cosa passatgera però no ho va ser pas, la nit del diumenge també la va passar enfebrat. Ahir al matí però es va llevar millor però tot i així el vam dur a la pediatra. Diagnòstic: plaquetes de pus al coll.

Vaig parlar amb la seva mestra i també vam consultar a la pediatra i les dues coincidien en que si no tenia febre aquesta nit, no hi havia cap problema per dur-lo. La mestra de seguida es va oferir a donar-li la medicació que calgués i em va tranquil·litzar molt dient-me que si es posava pitjor ja em trucarien.

Bé, deu ser cosa de l'emoció però aquesta nit no ha tingut gens de febre així que amb el seu xaropet ha marxat de colònies tot feliç i content. I la mami està una mica neguitosa perquè preferiria que hagués marxat sense cap medicació i sa del tot però sé que s'ho passarà molt bé i ho gaudirà. És tan gran ja! I jo tan bleda...

7 comentaris:

conxi ha dit...

Ja veuràs com s'ho passa genial i es troba perfecte! Ara quan torni i l'adrenalina baixi, potser recau...Però l'experiència d'unes colònies s'ho val!!

cira ha dit...

Segur que ho passarà molt bé...i amb la cara de felicitat que du, com s'ho havia de perdre!
Recordo que abans d'un viatge que em feia molta il·lusió em van agafar unes angines de campionat uns dies abans, encara recordo les paraules de ma mare. "No et preocupis, segur que ja estaràs bé i sinó, aniràs igualment" Quina felicitat que em va donar sentir-ho. Vaig pensar que la meva mama era molt guai! :)

Esther ha dit...

Conxi i tant! Jo no vaig anar fins a sisè i mira-te'l ell que trempadot a P4!

Cira està contentíssim! :-)

Anònim ha dit...

que bé q s'hagi recuperat per poder marchar de colònies ! :) tranquila, entenc que estiguis nerviosa per si te una recaiguda, pero intenta no pensar tot i q és impossible, que patim sempre, aviat el tindràs amb tu, i segur que s'ho està passant genial !!!

Esther ha dit...

Laura ell segur que genial. L'altre dia es queixava perquè només eren dos dies. Tindrà cara el tio!

Sol Solet ha dit...

Oleeeeeee!!!!!!! Una gran experiència les colònies! Jo en tinc grandíssims records!!
Segur que s'ho passarà genial i quan arribi us farà una abraçada ben forta!

MamaModerna ha dit...

Està monissim amb la seva bossa i la seva gorra!