dissabte, 27 de setembre del 2014

Pilotes, pilotes i més pilotes!


 I entre pilotes "anda el juego". Els meus petits ja han començat la pre-temporada de futbol així que em toca llevar-me d'hora en cap de setmana per preparar la motxilla i sortir pitant cap al camp on toca. A passar calor a la grada i intentar animar tot el que puc els meus petits que corren darrera la pilota com si se'ls marxés l'ànima...

Jo que sempre havia pensat que acabaria fent de mama d'una o dues nenes molt i molt cursis (com jo) i passaria els dies pentinant nines, buscant faldilles i pintant les ungles... Jo que em veia passant els caps de setmana mirant ballet o sincronitzada... Doncs res, toca pilota i gespa, molta gespa (tanta que ens l'enduem cap a casa a les mitgetes cada setmana).

I bé, no és que fos el somni de la meva vida però he de dir que té fins i tot la seva gràcia. Vas a veure el partit i mentre animes tot el que pots també xerres amb un i un altre i comparteixes aquelles estones que necessito tant. Aquelles estones de riures i de xerrera sobre el teu dia dia o sobre qualsevol tonteria dels nens. Vaja, que podríem dir que m'ho passo bé i tot. Qui m'ho havia de dir?

4 comentaris:

Anònim ha dit...

El pare també volia les nenes cursis?

cira ha dit...

Al final, això dels nens té la seva gràcia, doncs? ;) Petons!

Esther ha dit...

Pons007 el pare volia que el primer fos nena.

Cira fins que arribi l'hora de passar de llarg el passadís rosa quan s'acostin els reis :p

conxi ha dit...

Alerta no se t'encomanin les paraulotes!! Al meu poble, els nens del club de futbol són els més xuletes de tots! De moment el peque passa de pilotes! (juhu!)