dimecres, 22 d’octubre del 2008

De nou Meme

Mitjançant la Mirashka he trobat el blog de la Mafalda i alhora un meme que he trobat divertit així que "manos a la obra". Es tracta de dir coses que surten a l'anunci de Trina i que has fet...

- Yo inventé un chiste y nadie se rió: doncs la veritat és que no m'invento acudits sinó que explico alguns que ja m'han explicat amb anterioritat i dec ser molt graciosa o la gent molt falsa perquè solen riure :-P

- Yo me peiné a lo Colón: home per suposat! qui no s'ha pentinat al estilo Colón! Passa que, generalment, dius que vas a l'estil Cleopatra perquè queda més sofisticat.

- Yo voté a Finlandia en eurovisión: no ho he fet mai però ganes no em van faltar quan es van presentar els Lordi juasjuas!

- Yo me hice fotos sexis en un fotomatón: el meu ego encara no està tan inflat.

- Yo me compré un gym-power: si tingués idea de què eś potser m'ho comprava...

- Yo subí a bailar a la barra de un bar: doncs a la barra no però als alçaveus i al podium sí. El que fan un parell de sangríes...

- Yo lloré con Titanic: Ho confeso, vaig plorar amb Titanic i ja és estrany que jo plori amb una peli però ves, aquesta em va tocar la fibra.

- Yo empecé una conga y nadie me siguió: no he començat mai una conga però segueixo totes les que vegi. Soc incapaç de resistir-me a tan exòtic ball jaja!

- Yo me tatué a Iván Campo: No sé qui és però dubto que em tatui la cara de ningú.

- Yo me dejé bigote para salir de marcha: home potser alguna vegada he anat amb aquests pelillus tan macos que adornen el llavi superior (a que dit així fins i tot sona poètic?) però a propòsit nooo!

- Yo salí de voluntario a que me hipnotizaran: no he anat mai a un espectacle d'aquest tipus.

3 comentaris:

Jordi Bufí ha dit...

Iván Campo es un jugador que va estar al Real Madrid sense pena ni gloria.

La veritat es que pensava que alguna vegada t'hauries fet fotos sexys en un fotomaton :P

Esther ha dit...

Crec que confons el que vols amb la realitat jajaja!! :-P

Uf! si és del Madrid encara menys me'l tatuaria!

Jordi Bufí ha dit...

Ajajaja, ja saps que cada matí quan em desperto vaig a mirar la càmera de fotos per veure si m'has deixat algun regalet jajajajja