diumenge, 12 d’octubre del 2008

Tattoo

Fa setmanes que vaig decidir tornar a tatuar-me. Per què? Encara no ho sé...em va venir així com de cop. Em van entrar ganes i ja està.

Els tattoos fa uns anys no em convencien. Suposo que el fet que a la meva família un tattoo es consideri de "macarra" també influeix en el que jo pugui pensar però amb el temps vaig anar canviant d'opinió i ara, per a mi, un tattoo no és més que una decoració que es porta al cos i que té un significat especial per a la persona que ho porta.

Quan em varen començar a agradar vaig pensar que potser quedaria lleig un tatuatge quan arribés a velleta ja que una pell arrugada i tatuada queda lluny del que és estètic però bé, crec que quan arribi a velleta seran les velletes sense tattoo les rares i no pas les que en duem.

Quan vaig estar convençuda que no seria un "bicho raro" als 70 per dur un tatuatge vaig començar a pensar en fer-me un. M'agradava la idea...i tenia ben clar que si me'l feia seria un símbol egipci el que decoraria el meu cos i per què? perquè la cultura egípcia sempre m'ha fascinat. Tanta intel·ligència i tant misteri junts són un gran atractiu per a una persona com jo a la que li agrada tot el que es trobi embolcallat amb una mica de misteri.

Fa molts anys que em vaig comprar una Creu egípcia pel seu significat i perquè estèticament em va encantar així que el meu tatuatge seria això, una creu egípcia. El lloc? el turmell perquè és un lloc discret. I així va quedar...



Maco, oi? Bé, que he de dir jo...

Doncs ara continuarem amb el gust per tot l'egipci i he decidit que em tatuaré un Ull d'Horus tal que así:



Maco també, eh?

Passa que ara m'ha sorgit un dubte d'última hora i és que tenia molt clar que el volia a l'espatlla però ara no se si fer-lo a dalt de l'altre...sóc incapaç de decidir-me i dimecres vaig a fer-me el tatuatge!

M'ajudeu? Gràcies!

9 comentaris:

Maog ha dit...

Yo llevo tres tatoos, lo sabias? Y Javi un montón!!

Que tamaño tendrá el ojo? como la cruz de pequeña?

Núria ha dit...

Jo amb això dels tatoos no m'atreveixo, primer pel mal i després per això de l'estètica quan siguis gran.

Però si en tingués un al turmell i me n'hagués de fer un altre, me'l feia a l'espatlla.

Petons

Edurne ha dit...

muy chulo!!!!!!

yo llevo dos letras chinas en el tobillo y me gusatria hacerme alguno que estuviera relacionado con Lucia en la espalada....

Esther ha dit...

Mª Angeles los tuyos los vi en la pisci :-) El ojo será igual q la cruz de tamaño.

Núria a mi al turmell no em va fer gens de mal i anava cagadeta pq jo per les agulles...ara tb em fa una mica de cosa però noia q hem parit!!! després d'això una merdeta d'agulla no ens pot fer enrera :-P

Edurne entonces tú tienes clara la espalda, verdad¿? El q lleva cosas chinas es J q lleva en un lado del tobillo un ying yang y en la cara interna un ideograma :-)

Maog ha dit...

AAiixx es verdad ..en la piscina!! jajaj
Yo si es igual de peque que la cruz me lo haria encima o debajo de la cruz..es mi opinión..en la espalda una cosa tan pequeña a mi no me convence..pero bueno la decisión es tuya..que es pa toda la vida!! ejejej

Amarbe ha dit...

Muy bonita tu cruz!

A mi la verdad es que me gustaria uno chiquitin, pero no me atrevo por el dolor...

He estado a punto de hacerme un piercing en el ombligo dos veces, y las dos me ha cagado de miedo jaja

Un beset

Esther ha dit...

Amarbe Gracias :-) Por el dolor no te cortes pq si es pequeño y buscas un buen sitio donde hacerlo no duele mucho. A mí el del tobillo me dolió menos q cualquier depilación :-P

El piercing no sé pq me da más cosa...de hecho me hice uno en la nariz q me tuve q quitar pq se infectaba y q dolooor!!! Nunca más!! jaja!!

Jordi Bufí ha dit...

Al tormell queda exòtic i a l'esquena sexy... tu mateixa ;)

Lourdes ha dit...

A mi m'agrada a l'esquena, però jo no se si puc opinar perquè soc una cagada i no me'l faria. Em fan por les agulles!!!!!!!! però m'agrada com li queden a la resta