dissabte, 24 d’abril del 2010

Biel o Martina

Ja tenim el nom decidit tant si és nen com si és nena!

Una vegada més en Jordi m'ha donat una satisfacció i és que ell per a nena volia Xènia però finalment ha cedit. Ja ho va fer amb l'Andreu i la veritat és que estic encantada perquè no me l'imagino amb un altre nom.

A mi per a un nen m'agrada més Jan que Biel però tampoc ens posarem tan "inquisidors", no?

Ara només falta saber si és una nena o si és un altre petit bitxo com l'Andreu. A veure si hi ha sort el proper 3 de maig...

7 comentaris:

Lourdes ha dit...

ooooo no serà Xènia.... Si és nena anirà a joc amb el Martí jajajaja

Ara només falta saber que és!

Esther ha dit...

Que va, no hi haurà Xènia i això q l'Andreu si era nena era Xènia, eh¿? però me l'han fet avorrir aquest nom!

I si, aniran a conjunt. A veure si fem el apanyo nena jaja!

De tota manera jo crec q és un Biel :-P

Mirashka ha dit...

És curiós això del nom oi? mon pare no sabia dir Erinn i l'altre dia em deia que no se la pot imaginar amb un altre nom.

Esther ha dit...

Sí, hi ha gent que fa cara de tenir el nom que té.

En canvi, hi ha gent a la q li poses un nom que no és el seu sense saber ben bé per què!!

Amarbe ha dit...

Hola guapi...me encantan los dos nombres!Son muy chulos, Biel no lo habia escuchado todavia y me parece precioso.

Un besito que siga todo bien,y gracias por tus animos en mi blog :)

Jordi Bufí ha dit...

Están tres bebes en la maternidad y empiezan a hablar:
-Yo debo de ser un niño, porque tengo los patucos azules.
-Pues yo debo ser una niña, porque tengo los patucos rosas.
Y dice el tercero:
-¡Aibalaostia, yo debo ser de Bilbao porque tengo unos huevos tan grandes que no me veo los patucos!.

Emma ha dit...

Juas juas Jordi...

Pues jo crec que es una Martina!!! M'ecanta el nom, molt mes que Xenika nens!! Ja ha fet be el Jordi cedint eh?