divendres, 5 de novembre del 2010

I ja fa un mes

Ja fa un mes que va néixer en Biel i tot i que les ulleres em toquen el terra i visc moments de molt estrès em sento molt feliç.

Estic feliç perquè el nen és preciós (que he de dir jo) i està sa. Estic feliç perquè l'Andreu, tal i com jo desitjava, ja no està sol. Estic feliç perquè ara es tenen un a l'altre i això mai ningú no ho podrà canviar. Estic feliç perquè tinc la família que sempre he desitjat.

Estic feliç per molts i molts motius que no puc enumerar perquè podria estar hores i hores escrivint...

Feliç cumplemes petitó meu!

3 comentaris:

Mirashka ha dit...

moltes felicitats a tots quatre!!!!

Esther ha dit...

Gràcies!

Amarbe ha dit...

Que mayor está Andreu!

Y Biel me encanta,que cosita más linda

La foto es preciosa, enhorabuena por tener unos chicos tan sensacionales a tu lado!!!