diumenge, 21 de novembre del 2010

Temps per a nosaltres

Aquest cap de setmana he tingut uns moments per gaudir en exclusiva de l'Andreu i la veritat és que m'ho he passat molt bé.

Divendres vam fer pizza plegats i ens ho vam passar d'allò més bé posant tots els ingredients al so de "sóc un cuiner que remena les cassoles...". Ens vam fer un tip de riure mentre ell agafava la mozzarella i menjava més de la que posava sobre la massa i a mi se'm queia la baba veient com es divertia i com em preguntava una i altra vegada "I ara que faig mama?".

Aquesta tarda també ens ho hem passat pipa i és que hem marxat junts al centre. L'Andreu s'ha muntat als caballets, ha saltat a les colxonetes i després ens hem anat a sopar al Viena i tot ell i jo solets. De camí a casa hem cantat cançonetes i he rigut molt amb els acudits que té aquest bitxo que cada dia es fa més gran.

El millor de la tarda? "Mama estàs contenta? Jo estic content".

3 comentaris:

Mirashka ha dit...

que maco!!!!!!!! quan te'n diuen alguna així et fons!!!! és genial poder passar estones amb ells i veure com van mostrant la personeta que són. Felicitats pel cap de setmana!!!

Jordi Bufí ha dit...

Ara a veure si trobem temps per nosaltres :-D

Esther ha dit...

Jordi em temo q això serà bastant més complicat!