divendres, 22 de març del 2013

Una "monstrua" en el divendres musical!

L'altre dia vaig presenciar una de les classes de música amb els meus alumnes i encara no sé ben bé com els hi vaig acabar cantant aquesta cançó. Sí, deixaré uns pobres alumnes de 10 anys traumatitzats de per vida!

La qüestió és que avui m'han demanat que els posés l'original i la veritat és que no m'he pogut resistir. Finalment hem acabat tots cantant "el gato que hace ui ui ui ui". Això sí, no hem sabut entendre perquè el gat d'aquesta noia fa "ui ui ui" quan els gats fan "miau" però bé, això ja és un altre debat.

Així que res, avui toca el gat que fa sorolls estranys de la noia que canta com els angelets i quan parla la pifia!


3 comentaris:

MamaModerna ha dit...

Així que ja hem arribat en aquest punt de la vida on cantem cancons que son d´una altra generació, que fort, per mi la rosario es "de rabiosa actualidad" , però està clar que pels nens no, hehehe

Esther ha dit...

Ells la coneixen per "La voz" però del gat que fa "ui ui ui" no en tenien ni idea. Ojipláticas se quedaron las criaturas jaja!

Anònim ha dit...

Oisss... sí que ens fem grans, sí... jijiji

Boníssima MamaModerna amb lo de "rabiosa actualidad"... jajaja Encara ric ara!!