dimecres, 24 d’abril del 2013

Casal i prova de bàsquet!

Ja està, ja tenim casal! Després de donar unes quantes voltes al tema hem decidit que aquest estiu l'Andreu farà unes setmanetes de casal al matí al club de bàsquet Granollers. Després de mirar algunes opcions ens hem decidit per aquesta perquè les activitats esportives són les que més li agraden al noiet i a més dos dies farà piscina i això ja l'ha acabat de convèncer.

Així doncs, dilluns a la tarda vaig anar a demanar la informació del casal i xerrant xerrant em van dir també que l'Andreu podia anar a provar si li agrada el basquet. Vaig arribar a casa i quan li vaig dir feia salts d'alegria! Per ell hagués anat en aquell precís instant però ha hagut d'esperar fins avui per fer el seu debut com a jugador de la NBA.

Aquesta tarda ha provat i li ha encantat. El cert és que s'ha mostrat molt "desparpajado" i ha fet totes les activitats la mar de bé (o això m'ha semblat a mi mentre babejava des de la grada). Està tan content que m'ha demanat tornar-hi així que he parlat amb els del club i ja el tenim dins.

Cal dir que els del club de basquet s'han portat genial perquè al ser final de temporada no ens cobraran absolutament res per les "classes" que farà (penso que aquestes coses s'han de dir).

Així que ja tenim el petit Andreu fent d'esportista i gairebé formant part d'un equip. Ara faltarà veure si realment es quedarà amb aquesta opció o farà un tastet... Ja es veurà!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

oh !!! que bé que li hagi agradat !!!! (ja el tens al teu terreny al nen ) ajajajjaaj l'ho important és que estigui motivat fagi el que fagi, i tu estaràs ben tranquil.la que ell s'ho estarà passant molt bé !!! :D

Esther ha dit...

Jo estic encantada la veritat! Perquè el vaig veure disfrutant molt i perquè a mi m'agrada molt més el basquet que el futbol jaja! De tota manera ja veurem, és molt petit!

Anònim ha dit...

Molt bé!!! ja és més aprop de la NBA que de la Champions... jejeje

MamaModerna ha dit...

Confirmo que les babes arriben fins aquí a Londres! Hehehe
Que be que estigui tan predisposat a provar coses noves, quin crack

Esther ha dit...

Jajaja! Sí, la veritat és que quan el veig tan eixerit em poso ampleee ampleeeee :-)