diumenge, 26 de gener del 2014

Definitivament... l'anglès no és fàcil.

Fa unes setmanes explicava aquí que havíem decidit provar amb una mestra a casa pels nens. Bé, la mestra acaba les classes d'anglès la setmana que ve i ja no tornarà...

L'Andreu ha decidit que no vol saber res de l'idioma en qüestió i la veritat és que tampoc el volem collar ja que ens fa por que el dia de demà senti rebuig.

He de dir però que no ha estat només cosa del nen i és que durant aquest mes el que he vist no m'ha agradat. Potser el tipus de classe que fa aquesta noia va bé per nens més grans però per un nen de 5 anys no és el millor. Vaja, que encara que a l'Andreu li agradés no sé si arribaria a aprendre massa... Així que, de moment ens rendim.

La setmana que ve els peques tornen a niu a llegir contes i a jugar una estoneta que almenys els agrada i s'ho passen bé. Serà un dia més que la mama els pot anar a buscar i això també ens fa feliços a tots tres!

Si és que ja sé jo que l'anglès no és fàcil no...

7 comentaris:

MamaModerna ha dit...

Vaja, quina llàstima que les classes no hagin sigut interessants per l'andreu.
Be, no t'amoïnis gaire que l'angles avui en dia està a tota arreu i en uns anys formarà part de la seva vida, d'una manera natural. No es com a la nostra generació que ho vem aprendre tard i malament.
Jo insisteixo que si pots fer que s'enganxi a uns dibuixos en angles, joc didàctic a l'ordinador o inclús classes de ball al YouTube, haha qualsevol cosa, doncs ja tindràs una porta oberta

Anònim ha dit...

aprendre anglès no es fàcil, però pitjor es l'alemany, encara que t'ho expliqui la Barbara xD

Esther ha dit...

MamaM si ja ho intentem ja però si l'anglès no és fàcil... L'Andreu encara ho és menys! :-P

Anònim ha dit...


ei Esther! sóc la Cas. Tinc un nen que ara té 2 anys i mig. Fa temps escrivia en un blog que es deia Junts. No sé si te'n recordes, pq deu fer mes d'un any que el vaig deixar. Avui he tornat per aquí pq volia passar-li adreces de blogs a una amiga, i t'escric pq fa dos mesos he tingut una nena que ha nascut el 23 de novembre!!! he vist que tu tb i m'ha fet gràcia!!! Doncs res,saludar-te i que vagi tot molt bé :-)))

CAS

Esther ha dit...

Mmm... Ets la que explicava sempre excursions, oi¿? :-)

conxi ha dit...

Vaja! Potser és massa petit, no? Però em sembla que hauràs de predicar amb l'exemple i estalviar per portar-los a l'estranger!! M'has inspirat a fer un post que properament publicaré. Petonets, wapa!

Anònim ha dit...

És petit l'Andreu. Ja tindrà temps, està més que clar... Ara el David insisteix en aprendre anglès, d'aquí al setembre m'haig d'empapar bé... hi ha coses amb les que no hi crec (dona per un post que ben segur escriuré aviat)