dissabte, 22 de març del 2014

Comentaris desafortunats

Els comentaris desafortunats les mares els patim des que estem embarassades i sembla que no acaben mai. Dijous vaig anar a buscar els nens a l'escola i vaig patir un dels pitjors comentaris desafortunats que mai m'havien fet fins ara.

Vaig arribar al niu i el meu petit feia el pallasso. La monitora que hi ha es posa i riure i deixa anar:

- És que és moníssim, moníssim, moníssim... Quina diferència amb l'altre!

La veritat és que encara no sé com em vaig poder contenir. Vaig deixar anar només un:

- Els dos tenen coses molt bones.

La vaig mirar amb tota la mala cara que em va sortir de dins del cos i vaig marxar.

La veritat és que encara no entenc el comentari. No sé perquè el meu fill gran no és tan moníssim, moníssim i moníssim com l'altre però en tot cas tampoc buscaré l'explicació perquè simplement és un comentari fora de lloc. Encara que el meu fill gran sigui un horror de nen, que no sap que a qui li fa el comentari és a la mare que el va parir? Increïble i més venint d'una persona que es dedica a estar amb nens.

2 comentaris:

cira ha dit...

Hi ha gent que és gilipolles...per favor! :P.

Esther ha dit...

Però molt!