dimecres, 13 de maig del 2009

Demà és dia 14...

Demà és dia 14 de maig i com cada dia 14 de cada mes el meu petit compleix un mes més de vida.

Demà és dia 14 i el meu petit ja fa quinze mesos.

Demà és dia 14 i farà un any i tres mesos que el vaig veure per primera vegada.

Demà és dia 14 i com cada dia 14 pensaré que el temps passa encara més ràpid des que és a la nostra vida.

Demà és dia 14 i farà ja quinze mesos que vaig conèixer la persona més important de la meva vida.

Felicitats per aquests 15 mesos petitó meu!

6 comentaris:

Mirashka ha dit...

Felicitats Andreu!!!! estàs fet un campió, com el Barça! ains, aquesta mama que tens que babeja amb tu... un petonàs guapo!

Jordi Bufí ha dit...

Felicitats bebito! A celebrar-ho vestit del barça :D

Esther ha dit...

Mirashka no sé q dius... jo no babejo, si sóc molt mala mare :-P

Jordi estava moooolt wapo amb la samarreta :-)

Mirashka ha dit...

fins i tot les males mares babegem... normalment a sobre d'ells i clar, els mullem, els hem de canviar... per algo som males mares!

Lourdes ha dit...

moltes felicitats pels primers 15 mesos de l'Andreu!!!!!!!!!!!!

Amarbe ha dit...

Felicidades con retraso ;P
Ayyy que grande está tu nene,me encanta con la gorra en plan rapero!