Fa unes setmanes vaig escriure amb tota la ilusió sobre les nostres vacances.
Si feu una mica de memòria recordareu que us parlava sobre dues cases rurals. Bé, els nostres plans han canviat i a més hem tingut problemes amb una d'aquestes cases.
La historia va començar quan vam canviar de pis i vam veure que potser hauríem de deixar una de les dues reserves que havíem fet ja que els gastos a la nova casa són força importants. Evidentment haver de renunciar a unes vacances no li fa gràcia a ningú però les coses són com són i vam decidir cancel·lar la reserva que teníem a El horno de casa arilla.
En Jordi va trucar a la noia amb la que havíem parlat per fer la reserva i ella li va dir que no hi havia cap problema i que, de seguida, ens retornava els diners que vam donar de paga i senyal. (Cal dir que quan vam fer la reserva vam preguntar si els diners de paga i senyal es retornàven i se'ns va assegurar que si la cancel·lació es feia amb temps es retornàven els diners).
Des d'aquesta conversa fins al dia d'avui hi han hagut dues o tres converses més telefòniques i dos o tres correus electrònics. A les converses s'ha assegurat que els diners serien retornats i els mails alguns han estat contestats i altres ignorats. El que no ha existit és la devolució d'aquesta paga i senyal.
A dia d'avui he de dir que estic indignada. No entenc com es pot assegurar que es farà una devolució i després no fer-la. No entenc com un negoci que depén del grau de satisfacció dels clients pugui tenir aquesta actitut. No entenc com a sobre que em quedo sense vacances també m'he de quedar sense els meus diners. No entenc perquè m'han d'enganyar d'aquesta manera. No entenc moltes i moltes coses... El que sí entenc és que aquesta casa per a mi ha perdut tot el seu encant i que tinc molt clar que les meves vacances mai no seran a El horno de casa arilla.
2 comentaris:
Hola guapa, te voy a dar un consejillo.He trabajado 5 años como agente de viajes y el mundo del turismo es un mundo...peculiar.
Yo en la oficina siempre lo pedia TODO por escrito.Está claro que en el tema del turismo rural es diferente,y supongo que no firmariais ningún contrato de viajes ni nada.Pero yo creo que si ellos antes de hacer la reserva te dijeron que te devolvian el dinero ( y esto lo tienes por escrito) o aparece esto en su Web tienes todo el derecho a que te lo devuelvan.Te recomiendo que no entréis en una guerra de mails y llamadas,porque al final te calentarás más ( cosa normal) y la que saldrá perdiendo por el disgusto serás tú.
Asi que mi consejo es que te vayas a la Oficina del Consumidor y lo denuncies,y ya verás que pronto te lo devuelven.
Tambien otra cosilla,por experiencia la gente que regenta negocios de turismo rural es tranquilota,no sé es como si fueran a su aire sin pensar en el respeto de los clientes.Es que me pongo negra!!!!
No tiene mucho q ver,pero yo la semana pasada estuve de movidas con los de Orange,se equivocaron con la factura de mi movil,y despues de unas 8 llamadas no solo he conseguido q me devuelvan lo mio...he conseguido que me bonifiquen por el error,asi que hay que luchar por nuestros derechos.
Un beso y perdona por el rollo jajaja. Que tengas suerte!
Amarbe en su página web no pone nada de q devuelven el dinero. Me lo dijo ella cuando llamé para hacer la reserva y bueno, después nos lo ha dicho como cuatro veces más en las diferentes llamadas q le hemos hecho.
Lo q más me fastidia es q encima de q nos quedamos sin vacaciones (q ya es un disgusto) tb nos quedamos sin el dinero q tan bien nos iria la verdad pero creo q la dueña de la casa sale perdiendo pq nosotros íbamos a ir otro año y ahora no vamos a ir nunca y la gente q conoce nuestra situación tampoco creo q se arriesgue.
Lo de la oficina del consumidor lo estoy mirando. Hoy mismo he mandado un mail a la oficina del consumidor de Catalunya y espero respuesta.
De verdad q no entiendo como puede haber gente así!! Me siento engañada!
Con lo de Orange has tenido suerte, eh¿? Me alegro por ti wapa.
Besos!
Publica un comentari a l'entrada