divendres, 3 de juny del 2011

Sentir-se inútil...

Hi ha ocasions a la vida en les que em sento inútil i avui és una d'aquestes ocasions.

Després d'haver tingut sort amb les dues últimes destinacions m'ha tocat la "xina". M'han destinat a Calella! En principi és per dues setmanes però em jugaria el que fos a que la llei de Murphy fa la seva aparició i se m'allarga (per sort no se'm pot allargar més enllà de juny).

Bé, la qüestió és que Calella està a dues hores de tren de Granollers perquè clar, he d'anar fins a Barna i després anar cap a la costa així que amb en Jordi ja hem intentat treure un plan B que no sé si anirà bé o no però que és el que sortiria millor. Li direm a alguna de les noies de la guarde dels petits si poden venir a les 8h per acabar d'enllestir els nens i dur-los a l'escola bressol i a les 8h el pobre Jordi em farà de taxista per 576544768754323576534634654 vegada a la seva vida i em durà. A la tornada però no em lliuraré de les dues hores però com és jornada intensiva m'ho prenc amb tota la filosofia del món.

I en veure tota aquesta logística és quan em sento INÚTIL (sí, m'hi sento en majúscules) per no tenir el carnet de conduir. Perquè fa anys vaig estar apuntada a l'autoescola i ho vaig deixar perquè no m'agradava, perquè creia que no em faria falta i perquè sempre m'ha fet por. Des que estic amb el Jordi que m'ho he plantejat ja varies vegades però per h o per b sempre ho acabo deixant i aquí estic, amb una destinació a les quintes bambes i amb la sensació de ser una completa inútil per no haver-me posat abans d'arribar a això.

Ara estic apuntada a l'autoescola des de febrer i la meva intenció és treure'm encara que sigui la teòrica per l'estiu perquè la meva feina cada vegada està pitjor i les destinacions poden ser tant a 5 minuts de casa com a 2 hores en tren com és ara el cas.

La qüestió és que avui em sento malament per no haver fet una cosa per por quan jo sóc una persona valenta (generalment) o per mandra (això de ser mandrós no porta res bo ja us ho dic).

10 comentaris:

Sol Solet ha dit...

Escolta l'empresa Casas no té un bus granollers-mataró i fas mataró-calella amb tren?
Segur que hi ha d'haver una conexió Granollers - Mataró i t'estalvies molt recorregut!Mira-ho!!

Esther ha dit...

Sol solet aquí va Sagales cap allà i el primer autobus surt a les 7 amb lo qual serien dues hores igualment...

onavis ha dit...

Home, sí, seria més còmode.
Ara no tens excusa per a treure-te'l el més aviat possible.

MamaModerna ha dit...

Jo tampoc tinc el carnet i sempre ha sigut un tema que m'ha fet por/respecte. Es com si no em veies conduint. Alguna vegada m'ho he proposat, però mai ho he tirat endavant. Molts ànims guapa i de inútil res ehhhh! Ara a les 2 hores de tornada tindràs temps per estudiar la teòrica :-)

Sílvia ha dit...

Jo tinc la situació inversa, l'eterna xofer sóc jo. I des de l'altre costat t'animo moltíssim a treure't el carnet, ja no tant pels altres, que també, sinó, sobretot, per tu, per poder-te sentir més independent. Encara que sigui un pal és una cosa que val la pena i et soluciona molt la vida! ànims!!!!

Sol Solet ha dit...

Esther si poguéssis baixar fins a Mataró amb algú t'estalviaries molta estona perquè Granollers-Calella és un salt.
Jo també t'animo a treuret el carnet, fa mandreta però després compensa molt!

Esther ha dit...

Bueno, hem mig resolt el tema i em portarà en Jordi pel matí (és un sant). Per tornar doncs em tocarà menjar-me les dues hores però és el que hi ha.

El carnet és la meva gran assignatura pendent però aquest any espero aprovar-la i amb nota!

Buen ratito ha dit...

Esther ànims guapa, jo també estic pendent que en donguin nova destinacio, i tremolo sols de pensar-ho.
Per cert el carnet es anar fent, la sort es que el tinc des de els 18 anys, no hi ha res com ser d'un poble on no hi arribava ni el tren i per treballar sempre t'havies de desplaçar.

Mirashka ha dit...

Va dona, que ara ja hi ets posada, no ho deixis i a per ell!!!!!!!

Esther ha dit...

Noe a veure si hi ha sort amb la destinació.