diumenge, 28 d’octubre del 2012

Ni amb una hora més...

Fa uns quants dies que tinc la sensació que em falta una mica de temps per gairebé tot i clar, una de les coses que més es ressent és el blog. Hi ha dies que penso que escriuré sobre això o sobre allò però el temps es tira a sobre i ho acabo deixant.

Avui tal i com ha fet la conxi, faré una mica de popurri perquè tinc necessitat d'explicar coses tot i que el rellotge vagi fent "tic tac tic tac".

Avui fa set anys que en Jordi i jo ens vam casar i estic molt contenta de poder recordar-ho tot amb un somriure. No ens vam casar de la manera tradicional com ho fa la majoria de gent però per a mi va ser un dia increïble i encara penso que amb el nuvi vaig encertar de ple jeje!

Hem passat el cap de setmana amb la colla a la casa que té el marit de la meva mare a Tarragona. Ens ho hem passat molt i molt bé. M'encanta veure com l'Andreu i en Biel juguen amb els amiguets, com interactuen i si de pas nosaltres ens fem unes riallades amb el "tabú" o el "uno" millor que millor, oi?

A l'escola continuo molt estressada. Em paguen menys perquè es suposa que faig menys hores però això no és gens cert. La feina és la feina i allò és com una cursa. Els dies però em passen volant i és que ara ja estic força adaptada a tot plegat i encara que he de dur un ritme que Déu n'hi do doncs sento que domino tot. I uf! Demà ve l'inspe... Quins nervis!

Els nens continuen estant bé però són uns bitxos. Divendres li van dir a en Jordi que en Biel mossega molt i pega. A veure què fem amb aquest vailet...

Bé, he de deixat d'escriure que vaig a fer una comanda de roba per l'Andreu. En dues setmanes li han quedat curtes les samarretes que havíem rescatat de la tardor passada i això que són de 5 anys. El tinc fet tot un home aquest!

Bona setmana per tothom.

4 comentaris:

MamaModerna ha dit...

Ui quantes coses! Veig que aneu fent amb moments mes divertits que uns altres.
Això de picar .... Nosaltres estem molt seriosos amb aquest tema, intentem que el baby vegi que estem enfadats i que això no es fa, no sempre funciona perquè de vegades quan li fots la bronca, ell riu, però aquí està, insistint tan com podem i el meu marit ijo fent equip

Esther ha dit...

Sí, la meva vida és com una muntanya russa des que tinc fills :-) Nosaltres també renyem el petit però passa de nosaltres. Han d'aprendre molt encara...

Mamaaaaine ha dit...

Ni de vacances!!! Aquesta setmana estic de vacances i ni hagi puc fer tot el que tinc pendent, ...

Mamaaaaine ha dit...

hagi? volia dir així, je je