divendres, 8 de febrer del 2013

Divendres musicals: "Come together"

Avui el divendres musical va dedicat a un dels meus ídols, en Michael Jackson (Dinkin Jackson per l'Andreu). M'agradava de petita, m'agradava d'adolescent, m'agrada ara i sé que m'agradarà sempre...

Un dels grans, un d'aquells que et pot agradar o no però de ben segur que tots sabem que no hi haurà un altre igual.

M'ha costat molt triar la cançó perquè en té moltíssimes que m'agraden però per avui m'he decidit per una que potser no és tan sentida com d'altres que cantava ell. Espero que us agradi i la gaudiu!



2 comentaris:

onavis ha dit...

Aquesta versió no l'havia sentit mai!
A mi la que més m'agrada del Michael Jackson és la de Billy Jean!

Esther ha dit...

És que Billy Jean és tot un clàssic. Ains, a mi és que tot ell m'agrada :-)