dilluns, 26 d’agost del 2013

Això ja s'acaba...

Doncs sí, les vacances s'acaben... No em toca tornar a la feina encara (de fet no sé ni quin dia torno) però l'última setmana d'agost sempre em fa sentir que l'estiu pràcticament està esgotat. Aquest any a més en Jordi treballa aquesta última setmana i això fa que la sensació que tot ha acabat encara s'accentuï més.

No em puc pas queixar de les vacances que tinc, que va! Aquest any vaig quedar a l'atur a últims de juny així que he tingut dos mesos reals (algun dia explicaré que els dos mesos de vacances dels mestres no són ben bé dos mesos). Dos mesos de canvis importants perquè ens hem mudat i estic gaudint molt de la nova casa... Dos mesos en els que he tingut de tot... Des de dies genials fins a dies en que he acabat esgotada per gentilesa dels dos petits terratrèmols que corren per casa. Hem tingut Molló parc, Camprodon, Port Aventura... Vaja, que no hem parat.

Però no ha acabat tot no... Aquesta setmana toca estar pendent dels nomenaments (allò que gaudeixo tant) però també toca viure la festa major de Granollers! No sé si heu tingut mai l'ocasió de venir a Granollers per Festa major. Si heu vingut no cal que us digui res perquè ja sabeu com es viu aquesta festa i si no heu vingut mai, us convido a fer-ho perquè us enganxarà.

Bé, vaig a esmorzar que avui també toca tornar a la dieta. Si és que quan dic que s'acaben les vacances...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Això s'acaba, però el més important és que torni a arribar ;)

Petons!!!

Esther ha dit...

Sí! Això segur :-))