dimarts, 20 d’agost del 2013

Me encanta!

Avui no és "divendres musical". De fet, amb les vacances pel mig el post dels divendres dedicat a la música l'he deixat força aparcat. No, no és divendres musical però em ve de gust posar un vídeo que em té "impactada?", "enganxada?"... No sé com descriure-ho!

Fa algun temps que vaig descobrir el programa "Alaska y Mario" i em vaig fer seguidora. Confesso que m'agrada fer de tafanera i riure amb el tipus de vida que porten, un tipus de vida totalment diferent a la meva i que em sembla surrealista de cap a peus.

Ella sempre m'ha agradat, la trobo una dona summament intel·ligent i conseqüent amb la seva manera de pensar i a ell se li va agafant carinyo tot i no tenir massa clar si és realment com es mostra. Dubto si és molt curt o tot el contrari (crec que més bé deu ser aquesta última opció perquè no veig l'Alaska amb un home ximplet).

La qüestió és que no m'he pogut resistir als encants d'aquesta parella tan singular i quan vaig escoltar "Me encanta" ja em vaig desfer enmig de tant surrealisme.

Que la disfruteu! I "ojo" que el vídeo l'ha dirigit un dels més grans, eh?


4 comentaris:

onavis ha dit...

A mi també m'ha agradat sempre l'Alaska!!
No coneixia el video, m'agrada molt!

Esther ha dit...

Com a mínim original ho és, oi? :-)

Anònim ha dit...

jajajajja es boníssim ! A mi també m'encanta .. i en Leo canta l'estribillo amb anglès jajajajajajaja el tinc penjat cantant a instagram... si pugués ensenyar-t'ho ja ho faría ! petonets

Esther ha dit...

Jajaja! Els meus nens també la canten! Que bo! :-)