dijous, 24 de juliol del 2008

Han marxat en Feliciano i la Madonna


En Feliciano i la Madonna (dues simpàtiques tortugues) m'han acompanyat durant anys.

En Feliciano, per a mi, tenia un valor sentimental ja que me'l va regalar la meva iaia quan vaig treure un excel·lent a les pràctiques de final de carrera. En Feliciano el vaig "batejar" amb aquest nom perquè era el nom del meu tutor de pràctiques, un home peculiar i divertit que em va ajudar molt en aquelles pràctiques tan dures (el centre que em va tocar era com de pel·lícula de terror).

La Madonna va començar a formar part de la nostra animal-familia fa un parell d'anys després de comprar-la en una botiga on l'havia vist jugant i nedant amb companyes seves.

Els dos han estat formant part de casa uns quants anys però en aquesta vida hi ha prioritats i quan la veterinaria de la nostra pogona em va dir que podien provocar alguna malaltia greu a l'Andreu ni m'ho vaig pensar. Vaig decidir que les havia de donar! Els animals els estimo molt però està clar que l'Andreu és l'Andreu i la seva salut i benestar és el primer.

Estic contenta perquè he aconseguit que tinguin una nova llar. Una noia que estima molt els animals se les ha quedat. Diu que les tindrà al seu jardí junt amb altres dues tortugues que conviuen amb ella des de fa uns anys. Allà estaran ben cuidades i alimentades. A més puc anar a veure-les de tan en quant!

Àdeu Feliciano i Madonna! Espero que sigueu felices a la vostra nova llar!

4 comentaris:

Maog ha dit...

Seguro que estarán la mar de bien en su nuevo hogar!!

Jordi Bufí ha dit...

Segur que estant molt bé a la seva nova casa amb nous companys!!!

Mirashka ha dit...

Guapa, ja veuras que estan molt be a la nova casa! no t'amoïnis! Un petonarro!

Emma Kumba ha dit...

Son les turtels exploradores... ja veuras com estan encantades... un petonarro