dimarts, 15 de juliol del 2008

M'he tornat a perdre el Bosé


Ja és la segona vegada que em passa!

L'any passat, durant el meu embaràs, el Bosé va fer un concert aqui a Barcelona i jo amb la meva panxa (millor dit amb la meva hernia al melic) no estava per massa concerts així q me'l vaig perdre.

Ara fa poc em vaig assaventar que també venia però em vaig enterar el mateix dia. Rés, també me'l vaig perdre! Com pot ser? Estic destinada a no veure mai un concert d'aquest bon home? Doncs ara seré Esther O'hara i a ..... (no sé qui dir pq no crec en Déu) pongo por testigo de que no volveré a perderme un concierto de Miguelito!

3 comentaris:

Mirashka ha dit...

ja et val ;-) He mirat a la seva web i el mes aprop que actua i que et doni temps es a Girona al setembre.

Un petó! anims que segur que torna!

Emma Kumba ha dit...

Nena, espabila, perque d'aqui a poc el miguelito anirà amb bastó i li cantaran... "Que le estara pasando al prrobre miguel, que hace muxo tiempo que no baha!"

Jordi Bufí ha dit...

ummm... veig que no m'escapo aquest cop xD