dilluns, 8 de setembre del 2008

¡Prueba superada!

Ole, ole, sóc una nena gran i avui he deixat a l'Andreu a la guarde sense plorar gens, gens ni mica! Bé, per ser sincera he de dir que he estat ben apunt quan la Montse (la profe del nene) me l'ha agafat dels braços però res, he pogut ser forta i la llagrimeta ha quedat dins.

El matí ha estat una mica dur perquè l'he trobat molt a faltar. A casa mirar dins el parc i no veure'l és pràcticament una tortura però estic segura que demà anirà molt millor!

Només us parlo de mi perquè està clar que la traumatitzada sóc jo. Pel que m'han explicat el meu nen s'ha quedat tan panxo, ha sortit al pati amb els nens grans, ha anat a cantar (bé, ell a escoltar) cançonetes amb els nens de l'any 2007 i tot genial. La proba està en que he arribat, m'ha mirat, ha fet un somriure enorme dels seus i ha continuat jugant. Aiiii que desagraïts els fills!

I com estic de bon humor perquè tot ha anat tan bé us deixo una cançoneta que m'agrada molt i que significa molt pel Jordi i per mi i que ara també puc dedicar al meu gran amore petitó :-)

10 comentaris:

Mirashka ha dit...

molt bé!!!! ets una campiona!

mmmmmmmm... aquesta cançó va sonar al meu casament quan en Víctor i jo entràvem... pobre, ell volia posar una de La guerra de las Galaxias i no el vaig deixar i ara me n'arrepenteixo, que gairebé tot ho vaig decidir jo! Bueno, es igual molt maca!!!!!!!!

Maog ha dit...

lo ves mujer, todo ha ido a las mil maravillas!!
Felicidades por ser tan fuerte y no llorar!!

Amarbe ha dit...

Muy bien guapa!
Te has portado genial jeje
Tu nene ahi pasandoselo bomba eh?
Me alegro

Por cierto...me habeis dejado con la intriga, voy a bajarme la canción de Jorge Drexler para escucharla bien y os digo :)

Muas

Edurne ha dit...

ole!!!!lo mas dificil ya esta hecho!!!si es ueAndreu nos ha salido relaciones publicas....

Esther ha dit...

Sí chicas, es q soy muy valiente y una nena muy grande jaja!!

MIRASHKA millor Drexler q la guerra de les galaxies! vamos, ni punt de comparació!!

Amarbe esta canción es preciosa!! Pero q no la escuchas bien desde mi blog¿? snif snif!

Amarbe ha dit...

No, si tu blog debe de ir a las mil maravillas
De hecho la veo, pero no la oigo (esto parece la pelicula No me chilles que no te veo jaja) El problema es de mi ordenador de la era cavernicola, que no se oyen los videos de youtube.
Pero ya tengo la cancion...es muy bonita! Y vamos ni punto de comparacion esta con la Guerra de las Galaxias jaja.

Núria ha dit...

Què bé!!!

Tant pensar-hi i ja està la proba superada!!!. Me n'alegro que tot hagi anat tan bé, i que l'Andreu ja tingui amiguets a l'escola.

Petonets

Jordi Bufí ha dit...

Prueba superada! Minupunto para el equipo de las chicas :-D

L'Andreu té de social tot el que jo tinc d'asocial :)

Emma Kumba ha dit...

Nena!! si es que ets una crack!!! i l'Andreu també!! Ole ole!

Petons! us trobo a faltar!

Lourdes ha dit...

Molt bé, proba superada!!!!!!
L'Adreu també molt bé, si es que s'ho passen bomba.