divendres, 7 de novembre del 2008

Mandarines...

Avui he anat a comprar mandarines i mentre les agafava he somrigut pensant en com em vaig arribar a obsessionar per aquesta fruita durant l'embaràs.

Cada dia en menjava potser deu o dotze mandarines i és que era un autèntic vici. Encara recordo el dia que vaig obrir la nevera i per desgràcia meva no en quedaven! Em vaig posar a plorar i tot i en J corrent va haver d'anar a comprar. Pobre! Va venir tot amoïnat perquè no havia aconseguit les mandarines i en substitució m'havia dut taronges. Quines coses que té l'embaràs...

Recordo que durant l'embaràs tot tenia un gust diferent i quan menjaves una cosa que et venia de gust era realment un autèntic plaer.

El cert és que ara recordo gairebé totes les coses de l'embaràs amb tendresa i enyorança mentre que quan tenia la panxa la major part del temps eren queixes per la falta d'agilitat, el pes o la incertesa sobre l'estat de l'Andreu.

Suposo que amb l'embaràs passa com amb tot en la vida i és que quan realment valores les coses és quan ja no les tens.

6 comentaris:

Lourdes ha dit...

El primer que he pensat quant he vist la foto de la mandarina és: ja estem un altre cop amb l'obsessió!!!!!!

Ja m'enrocordo que ho deies que no podies pasar sense.... i mira't ara no pots pasar sense l'Andreu

És cert que es recorda amb tendresa aquelles coses que ja no tenim, però sempre pots repetir!

Esther ha dit...

Lourdes crec q em quedo amb el record! :-P

Mirashka ha dit...

Jo enyoro l'embaràs, va ser un període molt maco. M'ha agradat molt el post.

Smuack!!!!

Maog ha dit...

Que bueno..es verdad que te dio por la mandarinas, me acuerdo perfectamente del dia que explicaste lo de Jordi corriendo a compra más mandarinas que no tenias ni una..

Hemos compartido muchas cosas en este año y pico.

Belen ha dit...

si te digo q a mi tambien me esta dando por las mandarinas... q manera de zampar!!! yo de momento estoy disfrutando de mi panxolina.

besos

Esther ha dit...

Mirashka la veritat és que és una època preciosa tot i q, en el moment, se la troba llarga i tot sovint pesada!

Mª Angeles y cuando nos dio por las fresas a todas¿? jaja!! Ains la verdad es q sí q hemos compartido mucho...

Belén enhorabuena por tu panxeta. Disfruta el embarazo el máximo y aprovecha para pedir, pedir y pedir q luego se acaba el chollo :-P