dimecres, 21 de gener del 2009

Buscant curset...

Moltes vegades em queixo perquè amb l'Andreu tinc molta feina però tot i així tinc la sensació que gairebé no faig res. A veure, entenem-nos... faig feina a casa, l'Andreu no em dona ni un segon de treva i també treballo però no sé, em falta fer alguna cosa per a mi. Alguna cosa on no hi hagi ningú més que jo. Si fos una nena de primària diria que necessito una extraescolar.

Fa dies que miro per internet i no trobo res. He mirat ioga o Pilates però donat el meu caràcter potser no és la millor activitat que puc fer... també he vist algun que altre curs de cuina però els horaris no em van bé. Què difícil està la cosa!

Bé, he decidit que quan passegi per Granollers aniré mirant per tot arreu i si veig alguna cosa que em pugui convèncer i sentar bé m'hi apuntaré.

De vegades tinc la sensació que sóc una mica "hiperactiva" perquè mai no em conformo amb res. Suposo que és l'opció bona per no avorrir-se i fer coses diferents però alhora és una mica estresant fer i fer i sempre necessitar més.

4 comentaris:

Mipetisa ha dit...

Te contesto en este, pero me he dado una pasadita. Felicidades a tu marido y enhorabuena por esos 4 añitos de amor con fruto. Lamento que el foro de mamis no haya aguantado hasta que yo me quedará (joe pues si que he tardado) pero piensa en lo que has sacado de él y eso te lo llevas siempre.

Siempre he creido que ser maestra es duro de narices, que en unos años además los padres en lugar de colaboradores se han convertido en los peores enemigos del maestro, en lo más duro de lidiar y en la mayor causa de problemas con los niños.

Y que lo de los cursos pues nena yo soy igual, me da el punto y quiero hacer mil cosas, pero luego me desinflo porque no encuentro nada o simplemente no me coincide con horarios o yo que se.

Un besito y que en poco más de tres semanas tu niño cumple ya su primer añito, como pasa el tiempo.

Esther ha dit...

Mipetisa deu n'hi do la empollada q te has metido :-)

Gracias por los comentarios y las felicitaciones,

El foro mamis aún está activo, eh¿? es solo q para mi ya no es lo q era pero como bien dices tú lo q he sacado lo llevaré siempre.

Besos!

Lourdes ha dit...

Jo penso que com ho has de fer coincidir amb els dies que no treballes i l'horari en que l'Andreu està a la guarde potser et costa trobar alguna coseta, però tu continua a veure si tens sort. I jo entnec perfectament que vulguis fer alguna cosa, que la vida no és tot feina, fill i feines de la casa, s'ha de poder fer coses per un mateix. Si jo tingués temps.....

El millor seria un curs de cuina i quant practiquis ens convides a dinar!!!!

Esther ha dit...

Jajaja Lourdes tu barriendo para casa, eh¿? jaja!