dimarts, 6 de gener del 2009

Nit de reis

Avui han vingut els reis i a banda de fer-me uns quants regalets que m'han agradat molt (serà que he estat bona nena aquest any) m'han portat una nit horrible amb l'Andreu de plors i més plors. Sí, aquí ve quan penso: "que bonito es ser mamá" però tot i així estic contenta (si, quan ets mare estàs contenta amb el teu nen inclús quan no dorms o et vomita o et fa pipí a la cara) perquè és el primer any que visc els reis amb l'Andreu.

Recordo que l'any passat a la cabalgata dels reis em vaig emocionar molt. Veia les carones dels nens mirat-la i mentre m'acariciava la panxa pensava en com seria viure tot allò amb el meu propi fill. Recordo com si fos ahir com li deia al Jordi: "l'any que ve vindrem amb l'Andreu si tot surt bé" i ell em deia: "clar que sí i clar que tot anirà bé". Ara em sembla mentida que ja hagi passat un any i que hagi anat a veure els reis amb aquell nen que fa un any era a la meva panxa.

La veritat és que no va fer massa cas de la cabalgata, encara és massa petit... però jo em vaig emocionar recordant allò que vaig dir l'any passat i mirant-lo en braços del seu pare.

La nit de reis diuen que és màgica i és ben cert que quan tens un fill ho és i quan sigui més gran i esperi els regals amb aquella emoció amb els que els esperen tots els nens encara ho serà més.

3 comentaris:

Belen ha dit...

Anoche fui a la cabalgata y pensaba exactamente lo mismo, q el año q viene tendria a mi niñita. Y las caras de los nenes viendolos pasar... indescriptibles, me entraron hasta ganas de llorar d ela emocion...

Ya se q el tiempo pasa muy rapido y q los reyes q viene llegaran muy rapido. Pero en este momento parece q nunca llegara el dia q tenga a mi nena en brazos!!!!

disfruta de tus reyes!!

Esther ha dit...

Ya verás como en menos de lo que piensas estas pensando que el tiempo pasa muy deprisa :-)

Disfruta de tu panxeta tanto como disfrutarás de tu pequeña.

besotes!

Jordi Bufí ha dit...

Jo també m'he portat bé pq els reis han estat molt generosos :)