diumenge, 18 de gener del 2009

Felicitats Jordi

Avui és l'aniversari d'una de les persones més importants a la meva vida, el meu marit.

En Jordi i jo ens vam conèixer fa poc més de quatre anys en una discoteca (on es suposa que la gent es coneix però no té futur) i després de parlar tan sols 30 minuts escassos amb ell ja vaig saber que era per a mi. Pot semblar una tonteria però jo ho vaig saber i recordo perfectament com li vaig dir a la S "amb aquest em caso" només sortir de la discoteca.

Del Jordi només puc dir coses bones. És intel.ligent, divertit, optimista, pacient, tranquil... He tingut molta sort de trobar-lo en el meu camí perquè amb ell he après moltes coses com què és l'amor i a més m'ha fet el regal més meravellós que ningú m'ha pogut fer que és el meu fill Andreu.

De vegades tenim les nostres discussions perquè no som pas la parella perfecta (tampoc hem pretés ser-ho mai, quin avorriment!) però sempre acabem resolent tot allò que ens fa pensar diferent i és ben bé perquè sabem que l'un sense l'altre no estariem mai pas bé.

El Jordi és molt diferent i alhora molt igual a mi. És el meu marit, el meu amant i el meu amic.

El Jordi és especial i qualsevol que el conegui es pot adonar que una altre persona com ell és molt molt difícil de trobar.

Felicitats Jordi!

7 comentaris:

Belen ha dit...

La verdad es q es una suerte tener a una persona válida a nuestro lado.

Muchas felicidades para él, pero tb para ti por encontrarle!!

Esther ha dit...

Si q es una suerte si :-)

Muchas gracias por las felicitaciones.

Mirashka ha dit...

Jo encara diria més... és una boníssima persona! i us complementeu la mar de bé.

Precisament perque discutiu sou una bona parella!

Felicitats xavalote!!!! Volem més històries del perro dosculos!!!!!

Esther ha dit...

I tb és molt guapo! :-P Però Mireia no l'animis amb el perro dosculos!

Lourdes ha dit...

Doncs si penso que els dos heu tingut sort i que duri molts i molts anys!

Felicitats!!!!

Jordi Bufí ha dit...

Repeteixo el comentari d'ahir perquè sembla que no es va publicar :(

Moltes gracies per les teves felicitacions!

I'm not a perfect person... http://es.youtube.com/watch?v=hhALOLCEcDE

Esther ha dit...

Ooooooohhhh!!!!

Gràcies amore :-)