dissabte, 10 de gener del 2009

Concert de El Hombre Linterna

Avui en Jordi i jo anem amb la M i el V i la N i l'O al concert de El hombre linterna.

Qui són El Hombre linterna? Doncs ni més ni menys que un grup de penjats liderats pel Juan, el Damian i el Marron de El Hormiguero i que es dediquen a versionar cançons de dibuixos animats així com a cantar algunes de més "xorres" encara.

Per què hi anem? Suposo que ens ha sortit la nostra vena friki però sobretot perquè tenim ganes de passar-ho bé i riure una bona estona que és el que cal de tant en tant.

Per si no us podeu imaginar aquest grup (és difícil fer-ho) us deixo un vídeo...

5 comentaris:

Mirashka ha dit...

No tinc paraules... increible!

Repetimos?

Repetimos!!!

Núria ha dit...

Boníssim!!! M'ho vaig passar bomba!!

Esther ha dit...

Jo hi anava una altra vegada demà mateix!!!

La Sil ha dit...

Ei!!! Que superfrikiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssss!!! Juas juas juas!!! Ara fa pinta que us ho passessiu genial!!! ;)

Esther ha dit...

Molt nena, molt frikis però sip, va ser genial!