dilluns, 9 de febrer del 2009

Un actor que m'agrada


Fa uns dies que mentre sóc al tren miro les diferents pel·licules de "Piratas del Caribe". La veritat que m'ajuden a que el viatge se'm faci curt i per descomptat molt més amè.

Potser no són grans pel·licules però en elles surt en Johnny Deep i per a mi això ja és un motiu per veure-les.

Fa molts anys que m'agrada en Johnny Deep i ja no perquè sigui guapo o no (que ho és evidentment) sinó perquè té un toc irreverent i inconformista que m'agrada. S'allunya molt de l'estereotip de "niño bonito" de Hollywood i això li dóna un carisme que trobo realment encisador.

M'agrada veure totes les seves pel·lícules perquè sempre m'acaben agradant. És difícil que em decebi algun treball seu i sempre aconsegueix atrapar-me amb els seus personatges.

El capità Jack Sparrow és l'últim dels seus personatges que ha aconseguit robar-me el cor... atrevit, divertit, sarcàstic... tot un pirata (amb el sentit més ampli de la paraula). Un personatge al que acabes agafant carinyo i que, fins i tot, t'agradria que fos real.

6 comentaris:

Emmakumba ha dit...

Buf buf buf a qui si que et dono la rao... tu creus que a mi m'agradaba Eduardo manos tijeras?? pero de guapo eh? jajaja es que posis el que posis sobre aquest home està per menjar a sobre!!! nyam!

Mirashka ha dit...

totalment d'acord, a més de guapo a rabiar bon actor. Me pido uno para navidad!

Esther ha dit...

Emma aquest home es pot posar (amb perdó) una merda al cap q continua sent la bomba :-P

Mirashka ja tenim un actor q ens agrada a les dues. Al final veurem alguna peli juntes i tot!

Jordi Bufí ha dit...

ejem ejem

Esther ha dit...

Q vol dir ejem ejem¿? jajaja!

Anònim ha dit...

Buff Jordi tranquil.. que abans de que l'Esther l'agafi.. tindrà que lluitar amb totes nosaltres... jejeje