divendres, 27 de febrer del 2009

Facebook

Fa poc que he descobert el facebook. El facebook és una mena de red social que serveix bàsicament per a fer de tafaner.

Al facebook es posen les dades personals i com per art de màgia comença a aparèixer gent que has conegut en diferents moments de la teva vida. Jo he trobat gent que havia anat amb mi a l'institut, a EGB... La veritat és que és una bona eïna de comunicació tot i que, com tot, té els seus peròs...

Com he dit abans he trobat gent d'EGB, de l'institut, gent amb qui he treballat i el cert és que amb alguns retrobaments m'he posat molt contenta perquè m'ha fet gràcia saber de la vida de persones amb les que he compartit moments macos de la meva vida. Hi ha d'altres retrobaments que no entenc... No sé, hi ha gent que durant anys m'ha vist pel carrer i m'ha girat la cara i ara de sobte m'envia peticions d'amistat. Primer saluda, no?

L'altre dia mateix m'afegeix una noia que havia anat amb mi a escola i quan li pregunto: què és de la teva vida? es limita a dir: la meva vida bé. La meva vida bé? això és tot? si no t'interessa explicar-me res ni penses que a mi em pugui interesar per què m'afegeixes?

Al facebook hi ha uns quants personajillos que em fan molta gràcia. Hi ha un, per exemple, que s'ha dedicat a enviar indirectes a un grup de persones fent-se de diferents grups. Tipus: "odio la gente que va de..." A mi això em fa molta risa! Tanta que he tret aquesta persona del meu facebook. No estic per tonteries i menys quan penso que és precissament aquesta persona la que no ha estat massa clara com per anar anar tildant els altres de falsos.

També tinc la típica "amistat" que es dedica a escriure toooot el que li passa durant el dia per tal d'assegurar-se que la resta de persones la llegim. Estic segura que de la mateixa manera aquesta persona tracta d'assaventar-se de tot el que fem els altres però bé, de moment no em molesta així que si així és feliç la deixarem...

Em fa molta gràcia també tot aquest tema de "tal" ha respondido una pregunta sobre ti o te mando un beso o te tiro una bola de nieve... el que més m'ha enganxat però fins ara ha estat el "secuestrador en serie". Això de poder torturar algú donant-li una patada al cul o fent que mengi "guindillas" m'agrada.

El millor del facebook sens dubte és que et permet mantenir contacte amb persones que t'agradaria tenir més a prop o veure més sovint. Poder compartir fotos o estones de comentaris divertits amb els amics i retrobar-te amb gent que tot i haver passat anys continua valent la pena.

5 comentaris:

Emmakumba ha dit...

Jo el que no suporto del feisbuk es que tot el que hi possis sigui propietat seva!

Però es la manera de poder mantenir el contacte alguns dies amb vosaltres....
Muacks!

Lourdes ha dit...

Estic d'acord amb tu, està bé per mantenir contacte amb segons qui, però també està la part que tothom s'assabenta de la teva vida.

I deixeu de segrestar gent!!!!!!!

Esther ha dit...

Emma diu el Jordi q ja no és tot propietat seva q ho han canviat!

Lourdes és q és un vici!

Mirashka ha dit...

El facebook es un pati de veïnes!!!!!! a mi m'agrada perque d'una ullada puc saber de coneguts de molts grups diferents: els de la feina, vosaltres, els del grup de ball...

Emma quina foto de perfil més maca has posat!

I Esther a mi també deixa de segrestar-me!!!!!! a casa som pobres, així que no en treuras res!

Jordi Bufí ha dit...

Facebook es prensa rosa a petita escala... mola! xD