dimecres, 25 de març del 2009

Mudança

D'aquí sis dies ens donen a en Jordi i a mi les claus de la que serà la nostra llar durant els propers anyets (o per sempre, qui sap...).

La veritat que no pensava que parlaria de mudança tan aviat. Sempre havia pensat que marxaríem del pis d'aquí uns anyets però les coses han anat així i estic molt contenta!

Amb en Jordi sempre havíem comentat que ens costaria trobar un pis que ens agradés tant com aquest però hem aconseguit trobar un que ens agrada tant o més! I no em fa gens de morrinya marxar perquè tinc ganes de trobar-me "a casa meva" i perquè lo meu amb el piset va ser un amor a primera vista.

Estem contents perquè tindrem molt més espai que on som ara i a més evitarem algunes situacions familiars que han resultat força incòmodes últimament...

Podria dir que em fa llàstima marxar perquè hem viscut moltes coses en Jordi i jo en aquest pis però seria mentir! Sí que hem viscut moltes coses (això no es pot negar) però tinc tantes esperances que on anirem ara en viurem tantes també que no sento cap tipus de nostàlgia ni llàstima ni remordiment.

Ara em tocarà fer maletes per endur-me tot el que tinc aquí i arribat aquest moment m'agradaria fer fora de la maleta alguns sentiments, algunes experiències i algunes situacions viscudes en aquest pis per no recordar mai més. Vull intentar seguir la màxima de "casa nueva vida nueva" i deixar enrere tot el que no em faci sentir feliç.

Quines ganes tinc de mudar-me!

6 comentaris:

Emmakumba ha dit...

Digues que si! Quina ilusio anar a un lloc nou, on viure amb la teva familia tan agustet.. i el pis es xuliiisim! i l'Andreu s'ho passarà pipa amb les escales i vosaltres fareu gimnas a casa pujant i baixant! veus? si es que tot es positiu!!!
Muacks bonika

Esther ha dit...

Això intento pensar Emma... q tot serà millor!

Muacks!

Mirashka ha dit...

ja ja ja molt bona Emma!!!! I tant que serà millor!!!! tindreu tot lo bo que teníeu fins ara sense lo dolent!!! és perfecte!!!! Fa molta ilusió!!!!!!

Petonassos!!!!!!

Núria ha dit...

I tat que anirà la mar de bé!!! Guanyeu espai, se'n van els mals rollos, l'Andreu pujarà i baixarà escales sense parar, i en aquest nou pis viureu tantes o més coses que a l'anterior!!!

Comença una nova vida!!!

Petonets!!

Lourdes ha dit...

Vida nova però en tots els sentits, prou sentir-se malament per allò que tu no tens la culpa,així que fes maletes i deixa fora aquest malestar.

Petons i a disfrutar la vida!

Esther ha dit...

Gràcies noies.

Muacks!