dimarts, 30 de juny del 2009

El primer informe de l'Andreu

Ahir em van donar el primer informe de l'Andreu i llegint-lo em vaig emocionar molt.

La veritat és que no es pot descriure amb paraules la felicitat que sento cada vegada que el miro i el veig tan sa, espabilat, divertit, carinyós... i llegir que tot això no són observacions meves sinó que també ho veuen terceres persones doncs em va fer sentir encara més orgullosa.

A l'informe feien molta referència a la capacitat de l'Andreu per relacionar-se amb altres persones. Diuen que és un nen comunicatiu, participatiu i molt sociable. Això m'encanta! Sempre he tingut una mica de por perquè és l'únic nen petit de la família i pensava q aquest fet el podia fer una mica difícil de sociabilitzar però, per sort, m'he equivocat. És un nen simpàtic i que es relaciona amb tothom.

Tots els altres aspectes també els té molt bé. Potser no es llença a parlar tant com m'agradaria però paciència... que és molt petit i tot sovint això se m'oblida.

Aquest primer informe ha estat del tot positiu i espero que tots els següents també ho siguin tot i que si en algun d'aquests es fa algun comentari sobre el seu caràcter no em sorprendré pas perquè l'Andreu és un angelet però amb unes "aletes" molt ben posades!

5 comentaris:

Jordi Bufí ha dit...

El primer excelent del nostre nen, quina ilu :D

Esther ha dit...

Jeje! Li haurem de comprar un regalet jaja!

Emmakumba ha dit...

Aix nena quina gràcia... i si que es un nen social si... es un solete!

Maucks

Lourdes ha dit...

Quina emoció el primer informe.... a partir d'aqui això no para. A mi em fa pensar que es fan grans.....

L'Andreu és un nen molt sociable i molt espavilat.

Mirashka ha dit...

Si, es fan grans... fa penita! pero aquestes coses emocionen, quan veus els passos que van fent. Si es que tens un relacions publiques a casa!!!!