dimecres, 27 d’abril del 2011

Diego y Tadeo

Aquests són els noms dels fills d'en Miguel Bosé!

Ahir va saltar la notícia en un programa de cotilleos i a les poques hores ell mateix ho confirmava. És pare de dos bessons que ha aconseguit tenir gràcies a una mare de lloguer (nota mental: escriure sobre les mares de lloguer en un altre post, avui no toca).

Me n'alegra molt llegir notícies com aquestes. Primer perquè en Bosé m'encanta (per si algú no ho sabia encara) i si ell és feliç doncs mira, estic una mica més contenta i segon perquè ja era hora que els homes puguin tenir les mateixes possibilitats que una dona quan aquesta és soltera i vol tenir fills sense tenir parella ja sigui per voluntat pròpia o perquè les coses li han anat així.

Hi ha qui es posarà les mans al cap perquè per molt que anem de moderns encara vivim en una societat molt "carca" i que un home o una dona decideixin enfrontar una maternitat o una paternitat a soles es mira com una cosa d'un altre planeta i si aquesta dona o aquest home són gays aleshores ja no és d'un altre planeta, aleshores ja és pecat i Déu ens agafi confessats perquè on anirem a parar?

Doncs a mi em sembla bé. Aquests nens tindran un pare que els podrà donar moltes coses que altres nens mai tindran i no parlo només d'atencions i un nivell econòmic alt sinó de l'amor que els hi pot donar una persona que els ha desitjat i ha lluitat per a tenir-los.

De vegades per a tenir fills només es necessita ganes de tenir-los, ganes de saber què és ser pare o mare, ganes de donar tot l'amor que tens guardat en aquell calaix que saps que només obriràs quan tinguis fills, ganes d'entregar-te a una persona que ha sortit de tu i que has desitjat amb totes les teves forces, ganes i més ganes! I què més dona si ho vols fer sol, acompanyat, si ets gay, lesbiana, heterosexual o asexual?

Felicitats Miguel!

4 comentaris:

Mirashka ha dit...

fent d'advocat del diable: què en diríem d'una dona de 55 anys que es quedés embarassada?

Esther ha dit...

Doncs mira, he pensat en tot menys en l'edat. Hauré de meditar-ho :-P

Sílvia ha dit...

Jo he pensat el mateix. 55 anys!!?? Quan ell en tingui 70, els seus fills en tindran 15, en plena adolescència i un pare de 70 anys??? És evident que està molt bé que un home solter pugui tenir fills si en vol, però la qüestió és que potser ja li havia passat massa temps, no per ell, sinó pels nens. Jo en tinc 38 i reconec que no tinc la mateixa energia que si en tingués 25, ja no vull ni pensar amb quines ganes i forces jugues i et dediques a DOS nens de mesos amb 55 anys.

Esther ha dit...

Vaaaale! Jo en l'edat ni havia pensat (jeje). Ains, serà que m'agrada tant el Bosé que no veig res que no sigui positiu.

Teniu raó en que potser no és massa bona edat. Aquests nens estan predestinats sí o sí a quedar-se orfes ben joves... Aquesta part sí que em duu a pensar que potser ha estat egoista.

Lo de l'energia doncs no sé. A mi em falten energies perquè a part de dedicar temps als nens he de dur tota una casa, tornaré a treballar i tinc mil i una preocupacions que gràcies als diners aquest home no tindrà. No crec que hagi de fer res més que centrar-se en els nens i si és que vol doncs treballar (i dic si vol perquè a aquestes alçades no crec ni que ho necessiti).

De tota manera me n'alegro per ell perquè es veu que fa molt temps que desitjava ser pare.