dijous, 28 d’abril del 2011

Nervis...

Dilluns sabrem a quina escola anirà l'Andreu i jo ja començo a estar molt nerviosa! Fins ara m'ho estava prenent amb filosofia però quan queda tan poquet ja començo a sentir com els nervis em mengen l'estomac.

Ja conec tres famílies que es troben en la mateixa situació d'incertesa que nosaltres i vulguis o no això et fa estar com una mica més acompanyada en aquests moments de nervis però tot i així no puc evitar que pel cap em rondin moltes coses. A més confesso que tinc por i és que per molt exagerat que sembli anar a petar a una escola o una altra pot alterar d'una manera brutal la nostra rutina (encara no entenc com Granollers és zona única).

Només espero que aquests dies passin ràpid i saber alguna cosa ja perquè el no saber em mata!

6 comentaris:

Buen ratito ha dit...

ànims guapa, espero que et toqui l'escola que has triat, yo no vull ni pensar com estaré de nerviosa quan hem toqui. Per si les mosques ja estic mirant les privades (tot i que son una pasta.)

Esther ha dit...

Gràcies Noe pels ànims però l'escola que vaig triar no ens la donen. D'aquí els meus nervis... :-(

onavis ha dit...

Ostres! Doncs espero que tinguis molta sort! A veure que et diran!

Mirashka ha dit...

A veure si hi ha sort!!!!!!

Esther ha dit...

Gràcies noies!

Amarbe ha dit...

Mucha suerte para Andreu!!! Seguro que va genial, besitos guapa