dijous, 26 de maig del 2011

De nou premi!

Allà anem... Ah! Gràcies per donar-me'l Ester.

1. Tics i gestos que et treuen de polleguera.

No puc suportar la gent que et va fent copets mentre et parla. Em posa molt nerviosa!

2. Confessa: Quin era el teu sobrenom a l'escola/institut? Quin és el sobrenom més cruel que has posat mai?

Uf doncs tenint en compte que el meu cognom és "Chiquillo" ja us podeu imaginar que he sigut la "Chiqui", la "Chiquilín" i mil variants més d'aquesta paraula tan maca. Jo sobrenoms no recordo haver posat... Ara que potser la memòria em falla, eh¿? Jajaja!

3. Quan eres petita què volies ser de gran?

Vaig tenir una època en la que volia ser infermera i una altra en la que volia ser mestra. Lo d'infermeria ja vaig veure que no era lo meu quan vaig fer l'auxiliar de clínica i finalment doncs he aconseguit ser mestra.

4. Paraulota de capçalera...

És que en dic moltes! I intento evitar-ho, eh¿? però parlo fatal snif snif!

5. Peça de roba/modelet que tens/has tingut i no et posaries ni morta.

Homeee doncs la roba de los 90 jajaja! Quan veig fotos m'horroritzo!

6. Què et toca les pilotes de la teva parella per molt que l'estimis?

La seva "poca sang". És tranquil, tranquil, tranquil però tranquil i tot i que no ho suporto reconec que de vegades m'equilibra perquè jo sóc un nervi. D'entrada però em posa molt nerviosa que sigui tan relaxat per tot!

7. Quin és el regal més cutre que t'han fet o que has fet?

El que he fet doncs suposo que hauria de dir-ho la persona a la que li va tocar perquè no en tinc consciència. El que m'han fet a mi... Cutre no però que no m'agradi gens doncs plantes! I tinc una persona a la família política que no fa altre cosa que endinyar-me-les per cumples o per sants o per quan sigui tot i que li insisteixo en que se'm moren perquè no m'agraden!


4 comentaris:

MamaModerna ha dit...

Hola Esther,

Em volia presentar i dir-te que jo també m'he animat a obrir un blog. Et deixo el link per si li vols fer una ullada de tant en tant.

http://unamamaalavidamoderna.blogspot.com/

Me n'alegro que l'operació escola bressol estigui anant tant bé. Crec que aquesta és una de les grans pors de totes les mames

onavis ha dit...

Jo tampoc sóc de plantes. No penso en regar-les i se'm moren totes, fins i tot els cactus!

Mirashka ha dit...

ja saps la meva opinió de les plantes... ;)

Esther ha dit...

Mamamoderna benvinguda! Quan tingui una estona et torno la visita! L'operacio escola bressol no es la que millor ens va :( en la que tenim sort es en la de p3 pel gran jeje!

Noies les plantes son pel camp!

Uff com costa escriure pel mobil...