diumenge, 11 de desembre del 2011

Canvi de classe!

La setmana abans del pont la directora i l'educadora de l'escola bressol d'en Biel em van citar per xerrar. El tema de la xerrada en qüestió era el canvi de classe del petit que sembla que ja no és tan petit com per estar a la classe dels bebès.

El cert és que al Biel no li corresponia ja d'entrada la classe dels bebès però en començar l'escola bressol no caminava amb la "soltura" que ho fa ara i en comparació amb els nens de P1 se'l veia petit. Vaja que es notava que és d'últims el noi.

Ara però la cosa ha canviat i en Biel ha passat de bebè tranquil a nen mogudet. Camina molt bé i no para en tot el dia! Ho toca tot, juga amb tot i interactua amb tothom. Riu, fa palmetes, juga, es fa entendre... se'ns ha tornat un trapella. A l'escola bressol també han notat aquest canvi i van considerar que seria bo per a ell deixar la classe dels més petits per començar a formar part de la classe dels "bichejus" de P1 i jo trobo que el canvi és encertat.

Les poques vegades que he anat a dur-lo o a buscar-lo era gairebé l'únic de la seva classe que campava alegrement per allà. Era gairebé l'únic que no estava assegut en alguna troneta o dins del parc jugant a menjar-se els ninos així que crec que el canvi li anirà bé. Pel que vaig poder veure a l'altre classe ja tindrà companys de "malifetes" i crec que això és bo per a ell.

A més estic contenta perquè la noia que porta la classe de P1 m'agrada més que la que tenia a l'altra classe.

A veure com va el canvi perquè entre ponts i refredats només va estar un dia a la seva nova aula.

9 comentaris:

MamaModerna ha dit...

Es fa gran el Biel! Ara aprendrà un munt de coses noves del seus nous compis, ai ai ai

MamaModerna ha dit...

Per curiositat: quants nens i cuidadores hi ha a P1? A la nostra guarde és com a la dels bebès 9 nens i 3 cuidadores

onavis ha dit...

I tant que li anirà bé el canvi! I està molt que al principi sí que hi hagués la possibilitat d'estar a la classe de nadons.
A la guarderia de la meva petita ho fan estrictament per any de naixement, i això fa que al principi els de finals d'any (com la meva) es vegin molt petits!
Però també recordo que als voltants de Nadal el canvi ja era mínim.

cas ha dit...

m'ha fet gràcia la imatge dels nens a la troneta menjant-se els ninots pq és com veig jo al meu peque ara. Segur que en Biel es divertirà més amb els de P1! ) 9 nens i 3 cuidadores per classe? a la teva tb? doncs trobo que està força bé, no? jo em pensava que només hi havia una cuidadora a les classes però és que encara no m'he informat gens de les guarderies.

Esther ha dit...

MamaM aquí no hi ha tant personal ni de lluny. A l'escola bressol d'en Biel hi ha setze nens a la classe de P1 i són dues noies.

Onavis jo també vaig trobar molt positiu que al començament anés a la classe dels bebitos perquè tot i ser del mateix any que els de P1 es veia petit. A la guarde de l'Andreu en canvi també feien classes tenint en compte només l'any de naixement.

Cas ja veuràs que d'aquí a res deixa de menjar joguines per passar a jugar amb elles :-) A la guarde d'en Biel no hi ha tantes cuidadores. Això de la MamaM és cosa dels anglesos que s'ho tenen molt ben muntat (a veure ara q em diu jaja) ç.

Euphorbia ha dit...

Caram noia, això és com una graduació pel canvi que representa, segur que s'ho passa molt millor.
Deunidó la de cuidadors de la guarde de la MamaModerna, aquí això només deu passar a Pedralbes.
Petons

Anònim ha dit...

Això està molt bé!! segur que estarà molt més motivat amb els nens més canyeros que amb els bebès.
Aissss, qué ràpid creixen!! :)

A la guarderia on va el David, i on va la Maria també ho fan com l'Onavis: per any de naixement. La única excepció és quan hi ha un nen del gener i ha de fer P1, on normalment el posen ja a P2 i el curs següent torna a fer P2.

Euphorbia a Pedralbes! i tinc els meus dubtes!! jajaja

Esther ha dit...

A Pedralbes no hi ha escoles bressol, hi ha nannies :-P

MamaModerna ha dit...

Noies no és tot tan fantàstic com sembla. Bé sí que ho és , però té un preu molt elevat. Portar un nen a una guarde a Londres els 5 dies de la setmana costa entre 1300 i 1600 euros al mes. El baby només va 3 dies, però tot i així és una pasta! Per aquest problema moltes mares han de deixar de treballar fins que els nens comencen la primaria als 4 anys.