dijous, 15 de desembre del 2011

L'altra cara de la prehistòria

Amb el permís de l'Anna i la Mirashka que són expertes en aquests temes passo a donar-vos unes classes magistrals sobre el que realment passava a la prehistòria.

En primer lloc és important que entenguem que el tipus de vida que duien els prehistòrics era molt dur.. Tant que els pobres homes del paleolític dormien en tendes de campanya (potser Quechua?).

Per sort, va arribar el neolític i aquí els homes es van tornar més intel·ligents. Crec que no ho he comentat abans però al paleolític no tenien cervell i clar, eren curtets pobres. Bé, com deia al neolític ja eren més llestos i per tant on vivien? Doncs en un lloc (qui ho hagués dit, eh?). Això sí, no en qualsevol lloc no, vivien al costat dels rius i per què? Molt senzill! Necessitaven l'aigua per beure ja que eren sedentaris i tothom sap que els sedentaris tenen molta sed (d'aquí el nom, clar).

Una mica més tard va arribar l'epoca dels metalls i aquí les fonts d'alimentació van canviar i van començar a menjar metalls (imagino que si els haguessin fet una analítica els haguessin trobat "estupendos" de ferro). Aquí un dels descobriments més importants van ser les espases (clar està, com viuríem sense elles!).

Però el que és més important de tot és saber que hem evolucionat molt els homes i que hi ha grans diferències entre les eines d'abans i les d'ara i és que ara tenim la PSP (es pot demanar més?).

No, no m'he tornat boja. És que aquesta tarda he corregit uns quants exàmens sobre el tema de la prehistòria i realment hi ha vegades que no cal anar al teatre ni al cinema per riure una estona.

9 comentaris:

cas ha dit...

confesso que primer he llegit el post i m'estava quedant una mica pasmada... però quan he vist el final, he rellegit i m'ha fet riure! :-)))

Anònim ha dit...

Anava llegint i anava pensant "ostres l'Andre!! no vegis com li dóna al coco, no?" jajaja ara ja em quadra més, quin "fenomeno" aquest alumne!!!

onavis ha dit...

Boníssim!!!
Jo ja m'imaginava per on anaven els tiros...

Jo tinc una llibreta on apuntava les respostes més surrealistes d'alguns alumnes als examens.
Ara ja fa temps que he deixat de fer-ho, però realment alguns tenen cada ocurrència!!

cira ha dit...

Trobo que no està tant malament! En realitat, de la prehistòria no se'n sap gairebé res...si sabéssiu la de coses que s'inventen els Investigadors en majúscules! La meva preferida ha estat la de sedentaris...molt ocorrent! ;)

Mirashka ha dit...

Ja ja ja ja ja ja ja estava esperant el post amb candeletes!!!!! que sepas que a la universitat n'hi ha que segueixen en el mateix nivell!

MamaModerna ha dit...

Molt bo Esther! Jo he de reconèixer que quan era petita també vaig deixar caure alguna perla d'aquest tipus...el pitjor d'aquests casos no és la burrada que es diu, sinó les frases que t'esforces en escriure per fer els teus arguments creïbles.

Esther ha dit...

Cas m'hauries d'haver vist a mi corregint i rient sola :-)

Ester són les respostes de diferents alumnes. Entre tots podrien escriure un llibre jaja!

Onavis de vegades ho he pensat això de fer una llibreta però després m'acaba fent mandra.

Anna mira que si tenen raó i jo baixant punts... :-P

Mirashka ja veig ja que a la uni hi ha nivell també. Déu n'hi do!

MamaM ara ni s'esforcen en justificar les tonteries. Són vagos fins i tot per això jaja!

Euphorbia ha dit...

Ai, què bo, per un moment em pensava que t'havies grillat, però ara queda clar. M'ha agradat això dels sedentaris assedegats i els paleolítics sense cervell. I ja se sap que els cereals enriquits amb ferro els van inventar a l'edat de ferro, evidentment.
A l'escola del meu marit va haver una temporada que entre varis companys feien un llistat de barbaritats i en recordo alguna de molt bona:
- Un text és anònim quan l'autor s'oblida de posar el nom o quan és analfabet.
- Pregunta en un exàmen exclusiu sobre el clima: Què es el gebre? Resposta: És un animal semblant al conill però que corre més.

Esther ha dit...

Euphorbia escriure un text sent analfabet té molt mèrit, eh? Jajaja!