dimarts, 27 de desembre del 2011

Ens han robat!

Bueno, volia deixar passar el Nadal i Sant Esteve per explicar com estan les coses pels que treballem per la Generalitat. Potser sóc pesada amb el tema però m'agrada que quedi constància de totes les barbaritats que ens fan els senyorets de "dalt" perquè penso que mai se sap i els escrits poden arribar a molts llocs.

Aquest mes de desembre als que treballem per la Generalitat ens han robat i ho dic amb totes les lletres. Ens han ROBAT!

El passat dia 21 cobràvem el sou i tots quedàvem parats quan vèiem que havíem cobrat menys del que havíem de cobrar. Per què? Ningú no tenia ni idea! Era impossible accedir al programa informàtic que ens permet veure les nòmines i trucàvem demanant explicacions i els serveis Territorials estaven col·lapsats. Finalment algú ho va aconseguir i l'explicació del sou de menys ens va deixar sense sang!

A la nòmina apareixia el sou mensual junt amb la paga extra i, evidentment, ens havien tret l'IRPF de les dues coses. Fins aquí tot normal si no fos perquè no havíem cobrat la paga. La paga la cobrarem en dues parts deien... Un 80% d'aquí uns dies i l'altre 20% al gener. És a dir, he pagat un IRPF d'una cosa que no he cobrat i que potser no cobro (això del 20% ja ho estan començant a posar en dubte). Jo no conec massa les lleis però conec gent que sí i resulta que és totalment il·legal treure un IRPF d'una cosa que no has cobrat.

L'explicació del senyor Mas? "Era molt més fàcil així que no pas fer dues nòmines". Ah sí, no oblidem pas el seu "perdó per les molèsties".

Bé, tot i aquest robatori els mestres vam sortir a cantar el dia 22, vam celebrar el Nadal amb els nostres alumnes i vam complir amb les nostres obligacions. Cal dir-ho? Sí! Per molt menys els controladors aeris ja foren parat el país.

I jo estic fins els nassos que ens prenguin per tontos. El proper any ens reduiran el sou i ens trauran la paga i tinc la sensació que al final pagaré jo per anar a treballar. Els calers no es que em sobrin, us ben asseguro que ningú es farà milionari treballant de mestre així que si comencen a retallar i retallar no sé com acabarem. És un abús!

I molta gent em diu que he d'estar contenta perquè tinc una feina i perquè avui dia hi ha gent que està molt pitjor i no ho dubto pas però coi, que alguns estiguin pitjor no vol dir que jo hagi de ser una màrtir i voler que em donin per tot arreu. Jo vaig cada dia a la meva feina i intento complir amb tot el que se'm demana. Que menys que cobrar el que em pertoca. Ni més ni menys!

Això sí, passes per la plaça Sant Jaume i és difícil contar tots els goril·les que hi ha esperant els "mandamás", els xofers i els cotxes de luxe aparcadets a la porta. Pobrets! No sigui que hagin d'anar en metro i encara els hi toqui seure al costat d'un pobre desgraciat com nosaltres.

Quina barra!

12 comentaris:

cira ha dit...

Totalment d'acord. Diuen que el nivell d'un país es directament proporcional al sou dels seus mestres...no cal dir gaire més. Volen una educació a la finlandesa invertint igual que al tercer món? no senyor, així no són les coses. És indignant i ens hem d'indignar. I ja això del IRPF vaja, que vols que et digui, com dius, un robatori i els robatoris estan penats per llei, no? I mira, jo estic a l'atur, i que no em posin d'excusa per retallar als que ja tenen feina... Jo, a banda de feina, també vull un país amb serveis socials de categoria i una educació que garanteixi igualtat d'oportunitats pels nostres fills i per això s'ha de pagar als treballadors com cal. Buenu, paro que m'enrotllo, però és que em treu de polleguera tot això.

conxi ha dit...

A casa meva ho hem viscut per duplicat a que el meu home també és profe. No tenen vergonya de res. Presentaràs la instància als SSTT? A mi em toca un sexenni al gener (q no sé si arribaré a cobrar!) i segurament aprofitaré el viatge.
Vagi bé!

onavis ha dit...

Molt indignant.
No sé quin tipus de país volen tenir si continuem així!

Euphorbia ha dit...

Realment és vergonyós que es retalli en el més important, l'educació i la sanitat.
I no et pensis que els que no són de la pública ho tinguin gaire millor. Al meu marit, que no cobra res de la Generalitat perquè fa batxillerat i a la seva escola aquests dos cursos no són concertats, ja li han baixat el sou igual que als de ESO i primària per que no hi hagi agravis comparatius, quan els hi interessa són molt "solidaris".
Quin país.

cas ha dit...

jo tenia entès que en Mas va demanar disculpes dient que havia estat un error, i això em va semblar dòblement indignant, pq si ja és greu que descomptin l'IRPF d'una paga que no han pagat, encara ho emptijora que diguin que ha estat un error, pq no cola, si més no, jo no m'ho crec, i això ja és enganyar a les persones dos cops.

Esther ha dit...

Anna ja tens raó ja que és un robatori i els robatoris estan penats però qui acusarà aquests lladres? Mira, jo ja després de veure lo de la infanta estic que no tinc sang a les venes! I ara que continuï la gent recolzant la monarquia i que continuïn votant als mateixos que ens posen la soga al coll que la resta serem "cornudos y apaleados"! Jo també m'encenc i molt!

Conxi ja vaig presentar la instància sí. A la meva escola la vam fer tots. No crec que serveixi per massa cosa però almenys el dret a pataleta no ens el treu ningú. Això dels sexennis deien que ho treien, no?

Onavis un en que la gent estigui malalta i a més sigui analfabeta perquè sinó no ho puc entendre.

Euphorbia no m'ho puc creure. Li han baixat el sou perquè no hi hagi comparacions? I si ens l'haguessin pujat a ell també? Quina poca vergonya!

Cas a aquests tios (per dir-los d'alguna manera) ja els hi dona igual riure a la cara de tothom. És molt fort!

Anònim ha dit...

Totalment d'acord amb el que dius!! Són uns lladres tots plegats, resulta que esperàven els calers de Madrit (que no siguem innocents, sabíen que no vindríen) per pagar nòmies i, on són els calers de les nomines? els han gastat en sopars, hotels de luxe i viatges? déu ni do!
Ja t'he dit alguna vegada que jo estic igual a sanitat (tot i que aquest cop no m'ha passat això de la paga doble), has de treballar més per menys condicions. No s'entén! Pagant tota la vida i ells visquen com marquesos.

Sol Solet

MamaModerna ha dit...

No anem be, es vergonyos la manera tan cutre de fer les coses.
Tens rao que els controladors per poca cosa menys, l'haguessin liat ben liada.
Jo crec que es una provocacio en tota regla pero molt mal enfocada, ja que el govern espanyol no afluixara la caixa per molt que ara comencin a putejar als catalalans que treballen per la Generalitat. Volen crispar a la gent, aixo ja ho han aconseguit i ara que????

Buen ratito ha dit...

NENA, fa dies que no escric a nosaltres el nadal ens collen amb molta més feina, aixó si com som funcionaris res de queixar-nos, treballo cap d'any i any nou, 12 hores de guardia seguida, aixó si com soc funcionaria no hem puc queixar, el meu home treballa el dia de reis, els primers reis que la Maria podrà començar a gaudir, 12 hores també, aixó si com es funcionari no es pot queixar... segueixo la meva feina cada dia, a cada hora, i sempre ho he de fer amb un somriure a la boca.
L'any vinent a casa nostra el sou es reduira en uns 1500 euros entre els dos, més el que ens havien retallat, aixó si com som funcionaris...
Peró la gent no sap el que hem passat per arribar on estem ara, les hores estudiant, cada dia 8-10 hores minim, el procés de oposició, vaig estar a punt de fer-me accionista de la horniman's.... pero no et queixis, que segur que molta gent esta content perqué et baixin el sou.
Ah!!! soc funcionaria embarassada de 5 mesos i de moment no he agafat la baixa (perqué diguin que agafem les baixes per res).
Ah!! si jo faig un error a la meva feina, tipus Homs i Mas, el jutje m'esperara amb els braços oberts.
AMB EL PA DE LA MEVA FAMILIA NO ES JUGA.

Esther ha dit...

Sol Solet aquí sempre sortim perdent els mateixos. Està clar que ells aquest Nadal tindran a taula el mateix (o més) que cada any mentre hi ha gent que no tindrà ni un tros de pa per sopar... Els hauria de fer vergonya!

MamaM i el que queda per crispar-nos. Por em fa quan obri la boca en Rajoy! Ja ens podem calçar els catalans.

Noe quants dies!!! Com estàs? Com va l'embaràs? Ja deus saber què portes i tot, oi?
La veritat és que ficar-se amb la gent que treballem en els organismes públics és molt fàcil i és cert que hi ha dropos (a tot arreu hi ha) però no tots som iguals ni molt menys. A mi una vegada una amiga em va dir que anar a la universitat i aprovar magisteri era molt fàcil. El que no sé és perquè no ho ha fet si tindria la vida solucionada com es suposa que la tinc jo. Parlar és molt fàcil i criticar encara ho és més!

Buen ratito ha dit...

Hola Guapa, si esperem un nen... en 4 mesos tindrem un Joanet a casa.

Esther ha dit...

Ooooh molt bé :-) Enhorabona!