dimecres, 2 de maig del 2012

Joguina per la mama!

Avui ha arribat la nova joguina de la mama... Una iogurtera!



Arrel de la vaga de llet matutina de l'Andreu vaig començar a valorar la possibilitat de comprar-ne una iogurtera. Vaig pensar que els iogurts seran molt més sans si els faig jo a casa així que vaig començar a tafanejar per internet receptes i demés.

Carai, la de coses que he trobat. Hi ha gent que fa autèntiques meravelles (iogurt de nutella, amb fruits secs, mel, confitura, galetes Maria, torró...) i amb el que ens agraden a casa els làctics segur que traiem bon partit a totes aquestes receptes.

La nova "joguineta" ha arribat avui així que he decidit començar pel més senzill, uns iogurts naturals ensucrats. Estic desitjant veure si han sortit bé i tastar-los! Quan hi tingui la mà posada començarem a experimentar de debò i el millor de tot és que l'Andreu em podrà fer d'ajudant.


7 comentaris:

conxi ha dit...

I ben bons que sortiran els iogurts!! A casa, el meu home n'és el responsable (també és ell el devorador principal). A mi no em va gaire el iogurt però potser si en fes d'especials...La veritat és que em fa molta ràbia la quantitat d'envasos de iogurt que generem si no els fem nosaltres!

onavis ha dit...

A casa nostra en fèiem de petits!! No sé on deu parar la iogurtera!!

Jo et seguiré d'aprop a veure com et va, perquè a casa tots som devoradors de iogurts.

A més, la petita sembla que també s'ha posat en vaga de beure's el vas de llet al matí i només vol iogurt!

Ja ens aniràs explicant!

cira ha dit...

M'afegeixo a la petició de receptes...potser unes quantes ens animem amb l'aparellet...bona idea!

Esther ha dit...

Conxi busca per internet! Hi ha mil i una de receptes de iogurts... A uns de xocolata et resistiries? Jeje!

Onavis ja aniré explicant les meves aventures i desventures amb la iogurtera :-)))

Esther ha dit...

Anna ja us penjaré les receptes. Si me'n surto bé clar :-P

Mireia ha dit...

Uhm! que bo! Jo en tinc una que em van passar i encara no l'he fet servir! Però mira, m'hi has fet pensar i la rescataré per provar-ho! :)

Esther ha dit...

Mireia surten molt bons!