dimarts, 8 de maig del 2012

Experimentant


La relació entre la meva iogurtera i jo cada vegada és més especial, ens estem fent molt amigues jeje! I ara que la fase "iogurt natural" ja està superada, he començat a experimentar i a intentar millorar la recepta "base".

L'última tanda de iogurts ha estat formada per dos iogurts amb mel i nous, tres amb melmelada de préssec i dos naturals amb recepta millorada pel meu gust.

Us explico per si esteu interessades!

Pel iogurt natural he substituït el sucre normal per sucre morè i en comptes de ficar set cullerades doncs en fico 5 però de les soperes. També he afegit llet en pols (dues cullerades) perquè he llegit ja en diversos llocs que ajuda a que es lliguin més els iogurts.

Així doncs els ingredients ara són:

- 1 litre de llet sencera.
- 1 iogurt natural de vidre.
- 5 cullerades soperes de sucre morè.
- 2 cullerades soperes de llet en pols.

Surten molt i molt bons!

I el tema de la mel i les nous i la melmelada és ben fàcil! Només cal posar-los en el potet de vidre abans d'afegir la barreja per fer el iogurt i ja està.  Boníssims!

4 comentaris:

cira ha dit...

La foto promet...mmmm...

onavis ha dit...

Molt bona pinta!!!!
Jo encara no he provat de fer-los al forn, a veure si m'hi poso!

Esther ha dit...

No sé si animar-vos molt... Des que hi ha la iogurtera el meu cul pateix les conseqüències. No em puc resistir!

Anònim ha dit...

Mmmmmm!!! només em faltaria una iogurtera... ahir vaig fer natilles i arròs amb llet amb la thermomix i les natilles ja han desaparegut, el arròs ambllet no crec que arrivi a demà... visca la "operación bikini"!!! :s

Bona pinta sí tenen aquestes bases, eh? :)