diumenge, 22 de juny del 2008

Bikini o banyador?


Per fi ha arribat l'estiu! Ara toca "achicharranos" pel sol i dur les marques dels tirants de les samarretes, de les ulleres de sol i fins i tot de les xancles...

Arriba l'estiu i, per mi, arriba l'alegria. En Jordi farà jornada intensiva i això significa més hores junts i més estona per poder gaudir del nostre fill i, com no, l'un de l'altre que també ens fa falta. També tinc més dies per poder anar a veure a la meva iaiona i és que ja no la veig com abans i la trobo a faltar. Podré quedar més amb les super mamis i suposo que amb la Núria i la Sílvia (aquesta última li hauré de picar el crostó perquè em deu una paella) Buf! Vull fer tantes i tantes coses...

Aquest estiu és especial perquè a més de disfrutar de la caloreta i la gent que m'envolta també disfrutaré del meu nen. Quina passada! L'any passat vaig muntar la piscineta a la terrassa per mullar-me el cul (no és gaire més gran) de tan en quant i pensava: l'any que ve la disfrutaré amb el meu fill/a (encara no sabia què era) i ara ja ha arribat i ja em podré banyar amb el meu nen :-)

Tot això és meravellós però també ha arribat el malait moment en que, apart de que has d'anar depilada sempre per no semblar una catifa, t'has de fer la gran pregunta: bikini o banyador? Buf! El cert és que he pensat en posar-me banyador aquest any perquè després de tenir l'Andreu el meu cos és com un flam tamany familiar però després he pensat: que coi! Mai no he tingut un cos d'anunci ni massa "tipazo" com per anar ane bikini però i què?

Què passa? M'ha de quedar la panxa blanca tot perquè no sóc com la Crawford? Doncs no! Em penso posar bikini perquè no vull marques, perquè el meu marit diu que en bikini estic preciosa i perquè si em pengen una mica les carns és perquè aquest any he passat per l'experiència més maca que pot viure una dona que és dur el seu fill al ventre.

Bé, ara dic tot això i segurament quan el posi pensaré que estic força espatllada però prometo fer l'esforç de recordar tot això que he dit perquè les que no som models ni noies 10 també tenim dret a anar a la piscina o a la platja en bikini i posar-nos morenes!

Amén :-P

6 comentaris:

Maog ha dit...

Eterno dilema!!
Yo, aún estando mucho más gordita que ahora, siempre me he decantado por el bikini..total lo que más feo tengo son las piernas ( que asco de celulitis y varices) y se ven igual en bañador que en bikini y nunca he tenido barriga, pero....
este año la cosa ha cambiado, despues de adelgazar 15 kilos, engordar 9 en el embarazo y volver a perder esos 9 kilos..mi piel ha quedado flácida, el pecho..mejor ni pensarlo y el flotador tamaño familiar me han hecho decidir por el bañador de color negro por supuesto,.
Además al batallar con una niña de 6 años y otra de 4 meses en una piscina y en bikini lo único que me puede pasar es que este pecho tan majo que tengo quede a la vista de cualquiera!!ejejej

Mirashka ha dit...

no me'n parlis, no me'n parlis, que l'any passat m'havia comprat un bikini monissim just abans de saber que estava embarassada i aquest any em fa vergonya posar-me'l!!!! es que a mi m'ha quedat un tros de panxa que em penja per sobre del bikini!!!! ai, no se si m'atrevire! per si de cas tinc un banyador de natacio i mira sempre puc posar-me'l i fer veure que soc una mena de Gemma Mengual entrada en kilets...

Esther ha dit...

Nada nadaaaa operación bikini q las mamis recientes tb tenemos derecho y si se nos escapa una teti pues se nos escapa q total...nadie se va a desmayar por ver una teta :-P

Lourdes ha dit...

Nenes posseu-vos el bikini i a lluir cos que esteu guapissima. Si ja se que pensareu que és molt fàcil quant s'està prima, però que més dona prima, grassa o mami recent, el que s'ha de fer es possar-se el que realment una vol i amb el que es troba millor. Si això es un bikini doncs perquè no!

A més reines amb els nens i nenes tan guapos que tenim la gent no es fixarà en nosaltres sino en ells!


Vinga noies que hem d'anar a lluir nens a les piscines!!!!!!

Emma Kumba ha dit...

jejeje, jo crec que no porto bikini des de que tenia 10 anys com a mínim!!! jejeje de petita per comoditat i ara per incomoditat... si es que!

Jordi Bufí ha dit...

Si tens un tipasso...bikini pero ja!