dimarts, 10 de juny del 2008

Com jo vaig passar a ser ell

Jo vaig decidir deixar de ser jo un dia al tren...anava a treballar i, de sobte, com una revelació vaig saber que ho volia fer. Vaig parlar amb el Jordi i a ell li va semblar bé. També ho volia però si no li arribo a dir jo en aquell moment no sé quan m'ho hagués proposat ell.

La transformació va ser lenta i en alguns moments dolorosa però meravellosa. El meu cos anava canviant de forma i la meva conciència també. En molts moments volia que el procés acabés però en d'altres em sentia tan bé en aquesta etapa que no volia que allò s'aturés.

I el dia 14 de febrer de 2008 a les 16:35 de la tarda per fi va arribar el gran moment. En sentir com el treien de dins meu i plorava vaig saber que, definitivament, jo ja havia passat a ser ell.

D'això ara en farà quatre mesos i crec que mai deixaré de ser ell. Els seus plors són els meus, les seves rialles són la meva energia, les seves necessitats la meva raó de ser...me l'estimo tant que no m'imagino sent jo sense ell.

Hi ha dies que estic esgotada, nerviosa en molts moments però el cert és que és tan petit, tan maco, tan meu que no el canviaria per rés!

4 comentaris:

Mirashka ha dit...

i ell es tu i en Jordi! m'has emocionat!

Jordi Bufí ha dit...

Que maco... espere'm que mai s'esborri el blog, ja veuràs que content que es ficarà l'Andreu quan sigui gran i llegeixi tot això :)

Esther ha dit...

Ai no ho sé pas...Fins q no sigui pare no ho entendrà :-P

Núria ha dit...

Ostres Esther, m'has fet plorar com una bleda. Si ja ho faig ara no sé que faré quan tingui al Nil.