dilluns, 2 de juny del 2008

Els meus steps


Ja farta de que les meves cuixes semblin un flam he decidit fer una mica d'esport a casa (a fora no tinc temps) així que m'he comprat uns steps.

La idea inicial era una bicicleta però en Jordi i jo la vam comprar al Alcampo i va resultar que estava feta un nyap així q ens van tornar els diners. Vam pensar aleshores de comprar una al Decathlon però quan vaig veure el preu i la practicitat de la meva nova joguina no em vaig poder resistir. A més, aquests steps tenen un color tan monoooo...

Ara estic fent 10 minuts d'steps al dia, la propera setmana en vull fer 15 i així aniré augmentant fins arribar a...no sé, ja veurem jeje!!

La veritat és que necessito fer coses per sentir-me bé perquè ara ja fa tres mesos i mig que va nèixer l'Andreu i encara sembla que porti el cos d'una altra persona. Ja sé que el cos necessita temps per tornar tot al seu lloc però a mi ja em comencen a entrar presses i es que abans de quedar-me prenyada m'havia quedat força bé i ara no sóc capaç ni de fer una mica de dieta perquè em dóna per plorar.

Ais, això de ser mare quantes coses canvia!! Sort que el somriure de l'Andreu tot ho compensa perquè és per parar dels nervis!

5 comentaris:

Jordi Bufí ha dit...

Tu ja saps el que penso...

Esther ha dit...

Però no està de més q ho repeteixis :-P

Emma Kumba ha dit...

Apa nena, que tenint un fill tan maco i un marit que t’escriu al blog, jejeje, que mes vols! Si ets molt maca, a mi ja m’ho semblaves i no t’havia vist mai... potser no cal veure a algú per saber si es maco? Endavant!!! jajaja

Esther ha dit...

Gràcies maca :-P

Mirashka ha dit...

però si estas estupenda!!!!!!!! una altra queixa i et cau una nata!