dijous, 18 de desembre del 2008

Esperit Nadalenc

S'acosta el Nadal i aquest any sento que tinc més esperit nadalenc que mai.

No es que els anys anteriors hagi tingut res en contra d'aquestes festes però el consumisme, la gent omplint les tendes i empenyent per poder agafar les ofertes o comprar reis, tants dinars familiars (alguns per pur compromís) o el menjar-me el cap per saber què feia per reis m'havien impedit gaudir les festes al 100%. El cert és que totes aquestes coses no han desaparegut i continuen presents però aquest any les visc d'una manera molt diferent.

Per què? Perquè tinc el meu nen! Gràcies a ell tinc ganes que arribi la nit de Nadal per fer cagar el Tió. Gràcies a ell gaudeixo de passejar entre la gent perquè va somrient a tothom i aconsegueix tot sovint que li diguin cosetes, cosa que em fa sentir sumament orgullosa. Gràcies a ell no em fa mandra fer cua per comprar regals perquè mentre espero li parlo, el veig assajant els seus "no" amb el cap o li faig algun que altre petonet. Gràcies a ell el Nadal cada vegada serà més especial perquè vindran els reis, anirem a la cavalcada, anirem a dormir ben d'hora no sigui que arribin i encara ens trobin desperts...Tantes i tantes coses podrem fer! I es que gràcies a ell podré viure el Nadal a través dels ulls d'un nen, el meu nen!

6 comentaris:

Amarbe ha dit...

Claro, con un Papá Noel asi cualquiera disfruta de la Navidad

La verdad es que cuando hay niños en una casa se nota el cambio en las Navidades
En mi casa particularmente no hay niños pequeños ( mi hermano y mi prima ya tienen 20 jaja) pero estos dias he ido con mi amiga y su hija a ver belenes, le he comprado algo por reyes y no sé me hace hasta a mi mas ilusion la Navidad!
Que disfrutes mucho con ese nene tan guapo y simpatico que tienes

Muaaas!

Esther ha dit...

Gracias por los piropos Amarbe :-)

La verdad que sí que los niños te hacen mucho más alegre la Navidad sobre todo cuando ves esa inocencia con el tema papa Noel o Reyes.

Ains, a veces me gustaría a mí aún creer en estas cosas...

Besos!

Mirashka ha dit...

Jo estic igual, fins i tot avui me'n vaig a comprar espumillon i costes per posar ben nadalenca la casa!!!! JO!!!!

Bon nadal!!!!

Esther ha dit...

Mirashka clar que sí, a posar la casa alegre :-)

Bon nadal per a tu també!

Maog ha dit...

Los niños nos hacen ver las cosas de otra manera, con ilusión e inocencia. La navidad es muy diferente cuando hay pequeños en casa.

Bon Nadal rebonics!!

Lourdes ha dit...

Sintre d'un any quant siguin més conscients de tot serà diferent. Si és que el Nadal amb nens canvia molt, ara toca disfrutar!!!!