dijous, 25 de desembre del 2008

Nadal


Avui és Nadal. Avui toca dinar amb la família, posar-nos fins dalt de menjar i dolços i agafar un quilet mínim. Avui toca compartir taula amb gent que t'estimes o, per què no dir-ho, gent a la que no t'estimes tant però forma part de la família...

A mi el Nadal m'agrada més quan, com avui, vaig a dinar a casa de la meva àvia. Per a ella el Nadal és un dia especial ja que, tot sovint, hi van els seus tres fills i hi som (sempre que podem) la majoria dels seus nets. M'agrada veure-la somrient i feliç perquè ens hem reunit. Alguns guarden només la compostura per ella però això li és ben igual i a mi també! Ella somriu i això ja m'està bé.

M'agrada veure com treu el caldo, l'escudella i la carn d'olla i com ho serveix mentre pregunta una i altra vegada si no en volem més. Ai aquestes àvies que mai ens troben prou plens!

A més aquest any encara estarà més contenta perquè hi serà l'Andreu! Sé que els meus avis m'adoren però al meu nen més. Els hi veig la cara d'emoció quan el miren i això m'encanta! La veritat és que no s'esperaven arribar a conèixer fill meu i, per tant, el seu besnét.

A mi també m'agradarà més el Nadal aquest any. N'estic segura! M'agradarà veure l'Andreu a taula assegut al meu costadet. Fent totes les moneries que ha après, deleitant-nos amb el seu somriure, els seus posats i la seva manera de fer...

Avui no sé per què faig balanç de moltes coses i penso que aquest any ha anat prou bé. Potser he perdut gent pel camí, potser he viscut enfrontaments, moments no massa agradables i, fins i tot, moments de plors i angoixaments però avui m'he llevat tenint al costat en Jordi, a l'altra habitació el nostre bebé. Avui vaig a casa dels meus avis que encara els conservo i es troben prou bé. També hi serà me mare amb la que no coincideixo gairebé mai en res però a la que m'estimo molt i sé que ella a mi també. Tinc amics que m'estimen i amb qui puc compartir moltes coses així que crec que seria egoista demanar res més.

Bon Nadal a tothom!

3 comentaris:

Amarbe ha dit...

Bon nadal guapa
Que foto mas chuli de Pocoyó!
Espero que lo pases bien con tu familia, y que disfrutes mucho de tu peque.

Yo tambien como en casa de mis abuelos, es curioso todas las abuelas hacen lo mismo? Porque la mia tambien sale con la olla a repartir, y nos quiere cebar siempre a todos ;)
UN besote

Esther ha dit...

Es q nos ven siempre delgadas y estupendas y tienen miedo de la "norexias" (como dice mi abuela jaja).

besotes y felices fiestas!

Lourdes ha dit...

El dia de Nadal és un dia especial sobretot quant et pots reunir amb la gent que estimes. Nosaltres també fem el caldo de Nadal, i aquest a mi em porta molts records, ja que el feia la meva mare i nosaltres mantenim la tradició.

Petons i a menjar molt!!!!!