dijous, 11 de desembre del 2008

Fama, a bailar!

Fa poc que ha començat un reallity d'aquests a que ens tenen acostumats les cadenes i al que l'any passat em vaig enganxar com si d'una droga es tractés.

Ha començat Fama i amb el programa ha començat la tertulia amb les mamis. Ja podem criticar els ballarins, riure amb la manera de parlar de l'Ullate, fer broma sobre el Rafa i els seus balls hot o criticar la Marbelys pq no sap més q cridar l'atenció...

La veritat és que el programa no m'aporta massa cultura però em fa passar una estona divertida que també està força bé. Això sí, el que realment m'agrada més de veure aquest programa és la tertulia posterior amb les mamis. Gràcies a un simple programa aconseguim estones de riure i de critiqueo on ens ho passem bé i oblidem una mica les nostres obligacions i preocupacions diàries i ens deixem endur per la superficialitat i el sentit de l'humor.

A més em fa recordar bons moments viscuts en l'anterior edició quan encara duia l'Andreu dins meu i veia Fama enganxada al teclat de l'ordinador per poder seguir el programa amb les noies a través del foro mentre em menjava una enorme bossa de mandarines. Quins records, quins moments! Visca Fama, el critiqueo i la bona gent!

7 comentaris:

Lourdes ha dit...

Quins records aquest programa.... l'any passat totes comentant el programa... i lo bé que ens ho vem passar!!! aquest any ja les coses han canviat i no el podrem comentar tant, però ho intentarem, fins i tot m'estic pensant en grabar-lo per poder seguir-lo jejejej

Amarbe ha dit...

Yo Fama no lo he visto nunca, soy más de Gran Hermano, sobre todo este año que tengo mas tiempo para mi estoy bastante enganchadilla ;)

No aporta mucho cultural como tu dices, pero si que une con la gente que lo comentas, estoy haciendo un curso por las mañanas donde me lo paso bomba comentando GH!!!

Maog ha dit...

Ay si nena, el año pasado nos hizo más soportable los meses finales del embarazo, nos lo pasábamos pipa. Este año vamos más liadas pero sacaremos tiempo para ir comentadolo seguro.Además es el único reality que le gusta a Javi y que es bastanter light para que lo vea Sílvia así que lo grabo y por la tarde-noche lo vemos todos juntos

Núria ha dit...

Aixx, quins records de l'any passat, jo crec que els nens ens sortiran ballarins, jajaja.

Aquest any canvien les coses, però seguirem criticant!!!

Mirashka ha dit...

Perdoneu però les meves ja han sortit ballarines!!!! ja deia jo que tardaves a parlar de Fama!!!! Jo crec que directament m'ho gravaré perque encara em queda una setmana sense veure-ho!!!!! oh dios, tots els amazings i cagades que m'estic perdent!!!!

kissos!

Esther ha dit...

Lourdes grava-ho!

Amarbe estos programas ayudan a distraerse y a pasar un rato agradable y eso es lo importante. Eso sí, te pierdes un buen filón con Fama, eeeh¿? jaja!

Mª Angeles amazing familiar :-P

Núria a l'Andreu li agrada Fama jaja!

Mirashka no t'amoinis q el diumenge et poso al dia!

Amarbe ha dit...

Bueno yo con el tema baile ya cumplí en su momento siendo fan de UPA DANCE ehh que vinieron a mi pueblo en las fiestas y fui al concierto jaja, ahi bailando como una loca el Nena Te Necesito!

Lo de Amazing a ver si lo descubro, ahora mismo me quedo a cuadros, peeeero y si yo te digo Fuchi-Fuchi!!!!
Te quedas muelta