dijous, 27 d’octubre del 2011

Una mica més d'autoestima.

Si una cosa té bona el no tenir temps per a res és que tampoc tens massa temps per menjar. Si a això li sumes el meu propòsit de fer bondat dins del possible doncs dona com a resultat que des de principi de curs a aquí he perdut tres quilets.

Potser no són masses però caram! A mi em fan sentir la mar de bé.

L'altre dia vaig anar a comprar-me algunes cosetes per omplir l'armari i em veia molt millor amb tot. No és que estigui estupenda (pel meu gust em falten uns cinc o sis per perdre) però vaig fent.

Si miro el pes del dia que vaig entrar a l'hospital per tenir en Biel puc veure que he perdut quinze quilets que no està gens malament. Sí, en el part perds uns quants però vaja, jo no sóc d'aquestes que perd deu quilos amb el nen. Crec que amb el Biel van ser quatre i mig o cinc els que van quedar a la sala de parts. Tots els altres han vingut després.

He baixat ja dues vegades la desena així que estic molt contenta. Ara em falten aquests quilets més "peleones" però amb calma i anar fent. Ara mateix estic contenta perquè he tingut una mica de pujada d'autoestima i ja ho necessitava perquè veure't malament és del pitjor que hi ha!

6 comentaris:

MamaModerna ha dit...

Molt ben fet Esther!
Jo vaig fent, però va a dies...

Euphorbia ha dit...

Felicitats!
Com diuen, "no hay mal que por bien no venga", això sí, vigila no perdis la salut amb això de l'estrés.
Jo he d'anar a comprar-me roba, que fa no sé quan de temps que no renovo l'armari i la roba d'hivern que tinc fa pena, però no m'agrada gens això d'anar de compres.
Petons

cira ha dit...

Mira, una alegria pel cos! Clar que sí...ara és el moment d'anar de compres!
Jo he recuperat alguns quilets, perquè sorprenentment després de l'embaràs em vaig aprimar moltíssim...massa, la veritat.

onavis ha dit...

Molt bé!!
Jo estic com l'Anna, recuperant quilets de més. El meu cos ha notat que ja som a la tardor i s'ha posat a emmagatzemar tot el que menjo. Abans, ho cremava tot facilment. Ara, he de vigilar molt més.
Sort i que continuis així! Sentir-te bé amb tu mateix és lo millor que hi ha.

Anònim ha dit...

Molt bé noia!!

Tens raó que quan veus que mica en mica vas arribant al teu objectiu ets sents molt millor. Per molt que la gent et digui lo estupenda que estàs, el millor es veure'-ho tu mateixa. :)

Esther ha dit...

MamaM jo tb vaig a dies, eh¿? Passa que com no paro... Quan baixi el rime espero no recuperar-ho tot jaja!

Euphorbia jo tot el contrari. Em passaria el dia comprant coses! :-P

Anna hi ha molta gent a la que li passa això d'aprimar. A mi tot el contrari. Si jo menjo fins i tot disgustada!

Onavis el teu cos és intel·ligent. Sent notícies de crisi i deu dir: "tu agafa per si de cas" jaja!

Ester sí, no hi ha res com sentir-se bé amb una mateixa. Tot i que per veure'm bé bé encara falta...