dilluns, 23 de juliol del 2012

Joguina per la mama! (parte II)

I tachaaaan! He aquí el aparatito:


Per què una liquadora? Molt senzill. A casa tenim dos monstres dels sucs, en Jordi i en Biel (l'Andreu i jo passem més la veritat) i fins la setmana abans de marxar de vacances obries la nevera i trobaves sucs de tota classe: de pinya, multifrutas, tropical, bifrutas d'aquests on es barreja la llet amb el suc... Vaja, de tots els que us podeu imaginar.

Aquí jo en la meva recent obsessió per lo natural mirava els cartrons i pensava que allò no podia ser massa sa. Ple de sucres i amb més quantitat d'aigua i de conservants i porqueries que no pas de fruita així que vaig començar a donar voltes a la idea de la liquadora i quan a mi se'm passa alguna cosa pel cap és dit i fet així que vaig anar a una botiga d'electrodomèstics i apa, ja la tenim a casa.

He optat per una ben senzilla perquè es fan els sucs ràpid, es neteja molt bé i sobretot perquè ocupa poc espai i la puc tenir sobre el marbre sempre (potser penseu que és una tonteria però si l'arribo a guardar segur que l'utilitzo molt menys).

Així que ara a casa els sucs són naturals. Hem començat per barrejar fruites senzilles com el raïm, els kiwis i la taronja però mica a mica ens anirem endinsant en el món de les fruites tropicals que tant li agraden al meu marit. A veure quins invents faig!

7 comentaris:

conxi ha dit...

I recomana'ns algun batut!! Nosaltres ho podriem fer amb un "bol americà" que fem servir pel gaspatxo i poca cosa més...

Esther ha dit...

Això dels batuts ho he d'investigar perquè tinc entès que una cosa és liquadora i l'altre batedora... De tota manera barreges es podran fer mil, no¿? :-) Investigarem!

cira ha dit...

Ben fet! Jo hauré de fer alguna cosa així, perquè a casa també van que volen els sucs (per la petita) i són una bomba de sucres i porqueries, sobretot els embassats, és clar! ...a mi quan vaig estar amb la diabetes gestacional em van prohibir també els sucs naturals!

MamaModerna ha dit...

Molt bona idea ESther. JO també sóc partidària dels sucs naturals. Un dels meus preferits: maduixes i síndria amb un punt de sal i pebre.

Esther ha dit...

Anna doncs va molt bé, eh¿? Passa que clar, és feina perquè l'has de fer en el moment, l'has de netejar... De moment però val la pena tot i que no està al nivell de la iogurtera jaja! Esa es mi niña :-)

MamaM aquest de maduixes i síndria el provaré sens dubte. Mmmmmm... M'encanta la síndria! :-)

Mirashka ha dit...

Molt bé noia, sempre millor natural (prova el de plàtan maduixa i llima)

Ara (i aquí surt la biòloga tipo Ana Obregón...) pensa que els sucs naturals també tenen molt sucre: el sucre de les fruites està al suc! sempre és millor menjar la fruita directament que prendre's el suc de 4 fruites. Ho sento, ho havia de dir! ;)

Esther ha dit...

Repelente! Jajaja! :-P

Ja, jo no sóc massa amant dels sucs però ja saps que el Jordi és un rarito i menjar la fruita sencera no entra massa dins la seva dieta així que almenys prengui sucs... És com tenir un nen més!