dissabte, 22 de setembre del 2012

La mestra embarassada

Una de les primeres coses que es va comentar sobre la nova mestra de l'Andreu és que està embarassada. A mi m'ho van dir les mares amb les que surto a caminar perquè el meu marit (gens observador) ni es va adonar.

Quan la mestra del teu fill comença el curs embarassada tots pensem en un primer moment el mateix: "no acabarà el curs". Això implica que els nens tindran canvis a mig curs (o abans) i que alguns nens ho poden passar una mica malament però immediatament et relaxes perquè senyors i senyores, no passa absolutament res!

Els nens s'adapten a tot i a tothom (has de ser horrible perquè uns nens tan petits no t'estimin) i ells acaben encantats de la vida. Amb això no vull dir que si durant un curs tenen vuit persones diferents no sigui un trasbals però un canvi, en principi, no em sembla res fora del normal.

Doncs bé, em van explicar que hi ha una mare que està molt indignada perquè la mestra de la seva filla està embarassada. Segons m'han explicat estava al passadís despotricant perquè ella no entenia com li havien fet això i buscava aliades per anar a queixar-se a direcció de la pobra noia perquè està embarassada. Per sort, es va quedar sola! Però tot i així va continuar "erre que erre" i cap al despatx que va anar.

Quan m'ho van explicar em vaig quedar alucinada. Primer perquè d'aquesta mare no m'ho esperava i segon perquè em vaig sentir summament ofesa com a dona i com a mare.

No sé com a aquesta "senyora" (per no posar un insult directament) no li cau la cara de vergonya amb aquesta actuació. Ella ha estat embarassada dues vegades... Aleshores? L'haurien d'haver fet fora de la feina mentre ho estava? O és que som les mestres les úniques que no podem quedar-nos prenyades?

Em sembla mentida que a dia d'avui encara hi hagi dones que tinguin aquests comportaments amb altres dones. Amb el que ens està costant fer-nos un lloc al món laboral.

O bé aquesta dona "curteja" com diríem a Granollers o directament és una masclista de aupa i ja se sap que les pitjors masclistes són dones!

7 comentaris:

onavis ha dit...

increíble!!! I que ho digui una dona i mare... en fi!
Quanta raó tens amb la última frase!

cira ha dit...

Jo crec que amb això hi ha una part de egoisme pur i dur,més que de masclisme. Cadascú mirant-se el melic i sense ganes i possibilitats de posar-se al lloc de l'altre. Si el de la baixa hagués estat un home i l'agafés per qualsevol tema personal també hagués posat el crit al cel. En fi, una pena de dona.


Esther ha dit...

onavis sí, a mi em sembla molt fort que això vingui d'una dona que a més ha estat mare dues vegades! (l'última fa ben poc).

anna segurament hi ha una part molt important d'egoisme però carai, que és una noia embarassada. Una noia que serà mare com ho ha estat ella! Ni una mica d'empatia? A mi ja em cau malament directament.

Anònim ha dit...

Ufff... quin personatge aquesta "senyora"...

No havia sentit mai això de "curteja", jejeje

No sé si curteja o no, però com diu l'Anna és molt egoísta, una dona i a més mare que s'indigni per això ja ho diu tot.

Sol Solet ha dit...

Clar dona és que com se li acudeix a aquesta mestra estar-se nou mesos embarassada i després 4 mesos de baixa!! Quines coses! Vaja amb aquesta mare, quina tela!! I quina rebieta!!

Mirashka ha dit...

però és que de gent així n'està plè! egoïstes i que només miren per elles. I que sempre es queixen de tot.

Esther ha dit...

Ester... Curteja, rareja, calveja... Jajaja! Granollerí :-P