dimarts, 25 de setembre del 2012

El meu inici de curs

 Encara no he tingut temps per seure i fer una mica de balanç sobre el que ha estat el meu inici de curs. El cert és que porto dues setmanes treballant i ja noto que em falta temps. Ara ja estic totalment immersa en la rutina i això vol dir que he de dur moltes coses durant el dia... Sembla mentida però la feina surt per tot arreu i és que dur casa, feina i nens mai ha estat tasca fàcil. Ai com trobo a faltar la reducció de jornada!

Bé, el meu inici de curs ha estat una mica estrany la veritat. Em passejo per l'escola i encara em sento que hi sóc però no hi sóc. M'explico!

Sóc de les poques persones noves de l'escola (del meu cicle l'única) i m'he incorporat més tard que la resta de companys. Això fa que hagi de fer una veritable carrera de fons per a conèixer tot el que he de conèixer per almenys sentir-me una mica segura en tot el que faig. A més, hi ha el plus que la meva paral·lela es jubila la setmana que ve i això em convertirà en la persona antiga de cinquè. Quan ho penso no sé si riure o plorar...

El cert és que la gent de l'escola té molt bona disposició i m'he sentit ben acollida. Sempre que tinc dubtes intenten resoldre-me'ls i això fa sentir realment bé.  Per altra banda confesso que trobo a faltar una mica els companys del curs passat. En aquesta escola la gent és agradable però em resulta tot com massa seriós... Trobo a faltar fer petar la xerrada a l'hora del pati o riure amb qualsevol tonteria a l'hora del dinar. M'agraden els ambients distesos fora d'hores de feina i aquí això costa una mica.

Pel que fa al grup classe doncs mica a mica. Tinc alguns nens que Déu n'hi Do així que em toca estar una mica en guàrdia perquè no m'esvalotin la classe. En general però es veu un grup treballador i pel que veig, són bons nens.

Penso que aquest any tal i com estan les coses he tingut prou sort amb la destinació. Ara només em falta temps per acabar d'adaptar-me (els mestres també la necessitem) així que compto fins a deu i tot arribarà.

7 comentaris:

conxi ha dit...

Clar que sí! Jo també m'estic situant a totes les novetats...I encara no m'he acostumat a les noves rutines...Temps al temps!

Anònim ha dit...

Està clar que tots necesitem un periode d'adaptació, els adults també.

Petons!!

cira ha dit...

Segur que t'anirà molt bé! Has tingut molta sort!

Mirashka ha dit...

Curiós perque sempre pensem en l'adaptació dels nens i mai en els mestres i téns tota la raó. Segur que en res estàs la mar de contenta però!

Esther ha dit...

Conxi hi ha feina, eeeh? Petons!

Ester els adults encara més temps que els petits. Hi ha molta cosa per assumir en poc temps. Sort que som superwomans jaja!

anna crec que sí que he estat de sort i estic contenta :-)

Mirashka sí, quan entres a una escola nova necessites també el teu procés i si no coneixes el grup és un plus tb!

ESTER ha dit...

Hola fa temps que et llegeixo encara que no comenti, avui et deixo un premi.
A seguir gaudint de la familia.

Ester
spatiumquietis.blogspot.com

Esther ha dit...

Gràcies Ester! per llegir-me i pel premi :-))